Gå til innhold

HVOR kan jeg fjerne kjønnsvorter? HVEM ringer jeg til???

Anbefalte innlegg

kremen som skulle smøres på, virket IKKE og det kommer bare mer og mer! jeg leser at det kan komme ekstra mye pga hormoner i graviditeten og at det forsvinner vanligvis etter fødselen. MEN jeg kan ikke vente så lenge!!! det kommer jo bare mer og mer og det er SÅÅÅ EKKELT!

Fortsetter under...

jeg fikk en sønn for 11 månder siden og da jeg gikk garvid med han fikk jeg også et utbrudd av kj.vorter. Synes det var utrolig ekkelt og flaut og visste heller ikke hva jeg skulle gjøre med det... jeg gikk først til legen min og ble derifra henvist til gynekolog, hun henviste meg videre til en underlivsspesialist på haukeland i bergen... var først på en time hos han hvor han så og vurderte om jeg trengte å få de fjernet med laser. han mente at det var så få at jeg ikke trengtedette, han hadde sett MYE verre tilfeller enn meg visstnok, men hvis det plaget meg veldig kunne jeg få time...

Jeg ville SELVFØLGELIG bare ha de vekk så jeg fikk time 2 uker senere på laserbehandling. Dette var ikke vondt i det hele tatt, mye vondere etterpå for da var det så sårt. Men dette grodde etterhvert... jeg var 20 uker på vei ca da jeg fikk dette gjordt. betalte kun egenandel på ca 400 kr er ikke helt sikker,husker ikke helt)... men jeg vil i alle fall anbefale det.!!

Bare å bestille time hos legen din eller hos gynekolog med en gang så tar du det derifra ;o) ønsker deg lykke til ;o)

hvis du lurer på noe mer så er det bare å spørre :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...