Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen der ute som har erfaring med akupunktur ifm ivf/icsi? Vi vurderer det ved neste forsøk, men lurte litt på opplegget... Anyone?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er en som tok akupunktur ved mitt siste forsøk. Begynte i god tid (2mndr) før innsetting. Grunnen til det er at da blir det gode grunnlaget lagt. Akupunktøren min sa at det var før som var viktigst. Ved innsetting hadde jeg en time rett før, og en time rett etterpå (samme dag). Deretter tok jeg ikke noe mer før jeg fikk positiv test. Da hadde jeg en time hvor han jobbet med blodsirkulasjonen i kroppen.

Jeg har veldig stor tro på dette! Vet at det er mange som ikke har det, men jeg kan bare skrive om min erfaring. I tillegg til at jeg fikk positiv test, gjorde akupunkturen det slik at jeg fikk mere overskudd også. Så jeg kan anbefale det på det varmeste. Og min akupunktør hadde fått mange positive resultater i det siste :o)

Lykke til, håper det lykkes for dere neste gang!

Skrevet

Heisan!

Det finnes mange gamle tråder om dette. Jeg foreslår du gjør et søk og ser gjennom det du finner, så får du mange svar på spørsmålet ditt.

Skrevet

ja, sikkert lurt å søke, har også lest mye om det her tidligere.

Men vil si at jeg også har god tro på akupunktur. Vi brukte det ved første icsi - og jeg ble gravid (men mistet i uke 6).

Skal igang nå igjen, og har bestemt meg for å ta fire behandlinger på forhånd og noen rett etter. Tror absolutt ikke akupunktur alene kan gjøre meg gravid, men at det er en av mange faktorer som vil gjøre det lettere å lykkes.

Akupunktur kan være med å styrke blodgjennomstrømningen i livmor ol + energistrømninger i kroppen. Tror det er en positiv faktor. Men som med alt annet er det jo umulig å vite helt sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...