Gå til innhold

Hva gjør jeg nå????

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 23, snart 24 som har en datter på 20 måneder. jeg er akkkurat blitt alenemor til henne pga vold i forholdet. det skjedde en gang men jeg veit ikke om jeg kan tilgi det. vi har derfor en pause fra hverandre. jeg fant ut at jeg er gravid og jeg er ca 8-9 uker på vei.. bestevenninnen min sier at jeg burde ta abort siden jeg allerede har en datter....

jeg har lest litt på nettet ang abort og jeg er egentlig imot abort selv. det jeg har lest skremmer meg og jeg aner ikke om jeg klarer å gjennomføre det. barnefaren sier at han skal stille opp og jeg veit at han elsker dattera vår over alt på jord men kan jeg stole på det når nummer 2 kommer???

jeg har en venninne som er alene til 2 og hun sier at det er tøft til tider men som regel går det greit. og at hun skal hjelpe meg og støtte meg så mye hun kan. jeg har også ett annet vennepar som stiller opp for meg uansett hva og er blitt mamma og pappa nr 2 for datteren min. jeg har nesten ikke turt å si det til folk pga hvis jeg tar abort så vil jeg ikke at alle skal vite om det.

å si det til foreldrene mine er hvertfall ikke aktuellt for dem taklet ikke min første så bra. selvom de har stilt opp mye når det først gikk opp for dem og dem fikk bearbeidet det. jeg har ikke så godt forhld til dem så jeg prater heller med dem enn venner....

what to do?? noen som har råd eller tips???

Fortsetter under...

Så vidt jeg kan lese ut fra innlegget ditt, så har du ikke lyst til å ta en abort. Da skal du heller ikke gjøre det. ta kontakt med Amathea, de kan værer til god hjelp. Og du har jo et nettverk som er der for deg, så vet du, jeg tror du klarer dette suverent jeg:) lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...