Gjest Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Jeg ville heller ha kjøpt der, og ikke vært så opptatt av å spare noen kroner, når alternativet er å drasse med seg en haug med bleier i bagasjen.
mamasita og prinsen Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Du kan fint kjøpe bleier der. De har flere ulike merker å velge blandt, Dodot er det samme som pampers. Pakkene er litt større enn hjemme i Norge, og prismessig ganske likt. Blir fort nok av annet man drar på når man reiser på tur med små
kismet Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Hei, Om jeg var deg ville jeg tatt med meg bleier, det er veldig vanskelig å få tak i i syden, veldig dyre og faktisk mye dårligere kvalitet. - de lekker nesten med en gang. ( det samme gjelder badebleier ) God tur til Lanzarote
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Vi dro til spania med en 6mnd gammel tøtte... Og vi dro med oss bleier nedover. De er mye dyrere i utlandet enn hjemme for her er de sponset...Ville pakket med meg to pakker,avhengig av hvor lenge dere skal være der selvsagt,- og heller da satset på lokale bleier til slutt om det røyner på...
♥ anonym♥ Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 vi bor der vi. eller nesten der da, å vi kjøper selvfølgelig bleier der. ikke dyrere enn i norge hvis du går på de rette butikkene. ikke kjøp på netto, å sånne turistbutikker for der er det dyrt. ellers er det samme kvalietet som her. Vi bruker doodot, som er det samme som pampers (bare annet navn) ellers får du noen som er billigere å vi har brukt disse å i nød, å de har ikke lekket. så god tur, å jeg ville ikke ha tat med meg bleier herfra, ...men nå er jo jeg så "gal" at jeg kjøpte mme der da gutten vår var liten også. for jeg gadd ikke å pakke 20 kg mme når vi var i norge for å så måtte dra tilbake å hente mer etter 1 mnd...(overdrevet seff.)... nestle barnemat fikk han å.
♥ anonym♥ Skrevet 8. april 2009 #8 Skrevet 8. april 2009 Tror dere forresten at lokalbefolkningen ikke har barn? eller at de i såfall ikke bruker bleier?
kismet Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 Jeg har vært i syden med bleiebarn fire ganger nå, (forskjellige steder) og min erfaring når man ikke har bil og er på turiststeder er at det ofte er vanskelig å få tak i bleier. Og de ofte er dyrere. Har flere ganger hjulpet fortvilede foreldre som har letet etter bleier der, men ikke funnet. Dessuten slutter barna der med bleie tidligere enn her hjemme, så div størrelser kan være vanskelig å få tak i. (spes stor str)
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. april 2009 #10 Skrevet 9. april 2009 på gran canaria har i hvertfall vi kjøpt pampersbleier før... så jeg har aldri hatt med så mange.. bare litt til reisa og noen ekstra... og så kjøpt der nede.. bleier fyller forferdelig mye i bagasjen..
Gjest ~Gravida~ Uke 17 Skrevet 9. april 2009 #11 Skrevet 9. april 2009 Vi pakket to pakker bleier og en pakke badebleie oppi posen der barnevogna ligger. Så slapp vi å ha bleiene i bagasjen. Kjøpte engang bleier i syden,de var lange og ekle,nådde jenta vår under armene. :/ Men vi var i syden i fjor,og der hadde de libero. Tror det kommer ann på hvor man er i syden,og om det er butikker i området. God tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå