klampen i bånn Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 hva gjør man da? Det var fullt på Skottevik og Dvergsnestangen (tror jeg det het). Hamresanden har ikke alternativer som passer oss... Da jeg søkt på hotell, men får ikke opp særlig alternativer og regner derfor med at det også er fullt? Dette er første gang vi skal på sørlandsferie og til Kristiansand så jeg er usikker på om jeg har fått med meg alle alternativer. Skjønner jo nå at jeg er nødt for å få bestilt så fort som overhodet mulig!! =(
Lupinia Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Har du prøvd Åros camping? De har både hytter og leiligheter. Ligger en halvtimes kjøring sør for dyreparken. Helt greit, fin sandstrand.
klampen i bånn Skrevet 8. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2009 Nei det har jeg ikke. Skal sjekke det ut =)
rampete robin Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Rica dyreparken hotel. Ligger rett på utsiden av parken.Tlf 38146400. Jeg bestile akkurat rom til oss i slutten av juli.
-------- Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Hvor lenge skal dere være, og er dere opptatt av veldig luksus. På www.sia.no er det studentleiligheter som gjøres om til ferieboliger. Vi bodde der i fjor sommer. Bodde på Roligheden, hadde dublettleilighet. Da hadde vi to soverom, liten kjøkkenkrok og bad. Helt grei standar, men ikke noe mere. Lekeplass og strand ikke langt unna.
Lovemychild Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 Hei! Åros er kjempeflott sted, men du må beregne hvertfall 45 min kjøring til Dyreparken.Åros og Dyreparken ligger på hver sin kant av byen. Du kan jo se om du finner noe på denne siden : http://www.solferie.no/forside.asp Hmmm,synd ikke vi ksal reise bort, så kunne dere leid vårt hus, vi bor 5 min fra Dyreparken. Kjenner flere som leide ut huset deres i fjor sommer, men har dessverre ikke hørt om noen i år...... lykke til og velkommen til Kristiansand i sommer
Lovemychild Skrevet 8. april 2009 #8 Skrevet 8. april 2009 Du bør prøve å få noe på Østsiden av byen, iom at det er der Dyreparken ligger.
Lillebror og stoerebror Skrevet 8. april 2009 #9 Skrevet 8. april 2009 Det er mye ledig fortsatt i Kristiansand hvis det er der dere vil bo. Rica hotel dyreparken ligger ved inngangen, quality også like ved. Ellers har clarion et flott hotel i byen som heter Ernst hotel, SAS caleconien er også et bra hotel men her er det varierende standard på rommene (gamle og nye). Dersom dere er interesserte i å kjøer 50 minutters tid så vil jeg anbefale tregde feriesenter i Mandal (nabobyen). Her er det utrolig fint og ikke så dyrt heller, alt er nytt og barnevennlig. Høy standar til en lav pris.
Anomyn Skrevet 9. april 2009 #11 Skrevet 9. april 2009 Sjekk ut 123hotell.no! Der er det billig..helt enkel standard. Vi betaler 2100 kr for 2 netter for 2 voksne og 2 barn, inkl frokost:) Syns ikke det var så ille midt i høysesongen...eller?
klampen i bånn Skrevet 9. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 9. april 2009 Nei det var ikke ille! Men hva gjør dere på ettermiddagen når man er ferdig i parken og sånt? Jeg mener, sitte inne på et hotell? Blir rastløs bare av tanken jeg he he
klampen i bånn Skrevet 9. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 9. april 2009 kommer ikke inn på den adressen=(
Gummianda:) Skrevet 9. april 2009 #14 Skrevet 9. april 2009 Ansgaard sommerhotell Flott beliggenhet ti min å kjøre fra dyreparken og byen. 7 minutters gange til Hamresanden ( maks) Ligger rett ved masse andre strender. Tror heller ikke det er så dyrt, det ligger ikke midt i noe typisk turistområde..
Vilja<3 Skrevet 9. april 2009 #15 Skrevet 9. april 2009 Vi leide også studentleilighet da vi var i Kristiansand, rimelig og fine leiligheter.
digger Skrevet 9. april 2009 #16 Skrevet 9. april 2009 Vi bodde på Ansgar for et par år siden. Er egentlig en bibelskole med internat satndard. Syntes egentlig det var ganske dyrt standaren tatt i betraktning. Men så er jo Sørlandet til de grader overpriset i høysesongen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå