Gjest Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Min lille gutt blir 6 mnd om noen dager.. og han gjør ingenting. han snur seg ikke fra mage til rygg eller omvendt. han prøver ikke snu seg etter leker, han tar bare i lekene hvis de ligger rett over han. off jeg blir så engstelig,jeg hører andre har babyer på 3 mnd som snur seg og min er 6mnd og gjør d ikke i det hele tatt.. nå har det seg sånn at gullet hadde en låsning i nakken i en stund før vi fant ut av d(fikset på nå) og han var gjennom 1 operasjon når han var 4 mnd ca og da hadde han mansjetter på armene i 2 uker og kunne ikke bevege de, han kunne heller ikke ligge på magen på 2 uker. men jeg syns han virker så altfor treg. noen andre som har babyer som er litt sene? syns alle her inne har "super babyer" . godt å få luftet tankene litt..
shari_z Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Hei du Min baby blir 6 mnd den 16. april. Hun har snudd seg fra rygg til mage ÉN eneste gang for noen uker siden. Lekene får hun tak i hvis de ligger over henne eller hvis de ligger i nærheten på leketeppet slik at hun tilfeldigvis rører ved dem. Hun har ikke hatt noen låsninger eller noe sånt. Hun ligger mye på gulvet (timesvis) hver dag, både på ryggen og på magen. Det hjelper ikke. Hun er bare sånn. Synes hun utvikler seg fint, jeg. Og ærlig talt, så er det mye enklere mens de fortsatt ligger der du legger dem. :-) Det kommer at du skal løpe etter gutten din hele tiden og tenke tilbake på de dagene da han bare lå der. Jeg er helt sikker på at din baby er en "superbaby", og at han er helt normal. Ta det med ro, din baby er ikke den eneste som ikke snur seg i 3 mnd alderen - og det er heller for tidlig enn at din gutt som snart blir 6 mnd er for sent. Nei, vi har begge helt normale babyer, tenker jeg. Klem
lille knerten Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Mi jente er helt frisk og rask og har kun snudd seg fra rygg til mage en gang og fra mage til rygg kanskje under ti ganger. Hun er nå nesten 9 mnd! Så ta det helt med ro. Det kan rett og slett være det at vi har noen bedagelig barn som er fornøyd med tingenes tilstand og blir liggende der vi legger dem:) Ta det opp med din helessøster om det er noe du er redd for, men mest sannsynlig er han helt frisk. Husk å ikke sammenligne din baby med andre babyer. Det er så stor forskjell på alle ongene. Lykke til.
Gjest Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 tusen takk for svar.. det er nok bare jeg som er overnervøs.
Gjest Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 du har verdens hærligste gutt therese emma var veldig treig me å snu seg rundt og sånne diverse ting,men plutselig så gjorde hun "alt" og da synes jeg det gikk veldig fort i svingene etter på hehehehhe god klem til deg og aron <3
Blind Gudinne Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Frøkna her er snart 7 mnd, og det er først nå hun har snudd seg. Som din, hadde hun en låsning i nakken, samt i brystryggen og i hoftene ( sånn går det når mor skal bli fort ferdig med å føde!) Storebror snudde seg rett føør han var 5 mnd, så det er forskjell på ungene. Det kommer tidsnok. Og som du sier- han ( det var en han???) har hatt låsninger og operasjoner. Er mye de går glipp av i utviklingen da- men som de heldigvis tar igjen senere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå