Gå til innhold

Teutonia spirit, quinny freestyle, TFK, eller hva??

Anbefalte innlegg

Har brukt simo kombi til førstemann, og har omtrent fra første dag mislikt vogna. Bl.a pga at den er tung, stor når den er sammenlagt, uhåndterlig i butikker, stygg som sportsvogn, er allerede blitt ødelagt i knappene mm. Har også en reisetrille fra carena som er helt forferdelig. Nå venter jeg nr 2 og drømmer om vogn som er brukbar fra nyfødt til ca 3 år, men som er lett å trille, enkel å manøvrere, lett og liten å pakke inn i bilen, osv (hvem drømmer ikke om det). Har sett litt på trehjulinger med svingbart hjul. Noen erfaringer? Har hørt både positivt og negativt om quinny, men ikke noe særlig om tetonia spirit. TFK har jeg forstått er veldig in, er den brkbar som babyvogn, eller bare for eldre barn? Svært takknemlig for tips, er ikke så inne på vogn selv.

Fortsetter under...

Jeg hadde også simo, og solgte den av alle de grunnene du har, likte ikke den vogna.

Kjøpte meg teutonia spirit s3 og brukte den med softbag, har hatt vogna i to år nå og er fortsatt like fornøyd med den, og kommer til å bruke den til nestemann også som babyvogn/sportsvogn.

Er litt usikker på om den holder ut hele vognperioden, men det går fint enda til en toåring så jeg har håpet, hvis ikke så bruker jeg bare sportstrilla vi har.

Pluss med spirit s3 for meg er at det er vendbar sittedel, håndbrems, 5punktssele, luftenett i kalesjen, titteluke i kalesjen, god å trille og mye mer....

Minus er liten og vanskelig å komme til handlekurven, og at bøyla i sportsdelen er litt lav, men dette er ikke nok negativt for meg til å ønske å bytte vogn :)

Lykke til med vognvalget!

oth er jo også et alternativ.. ville enten valt oth eller tfk pga størrelsen på sportsvogndelen.

spiriten synes jeg er smal i sittedelen og vinglete i seg selv. quinny er et dårlig merke mens tfk er en stor og god vogn med stor sportsvogndel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...