Gå til innhold

Pris på Timmy trille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på prisen på Teutonia Timmy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3600 kr..

emmaljunga scooter koster 2500 kr og er mye bedre enn teutonia.

Skrevet

Jeg kjøpte min for under 3000 og er såååå fornøyd.

Skrevet

sjekk om babyshop har den på salg da, de har salg på nesten alle merker nå.

Om du bor i bergen har simobutikken den på tilbud også, men butikken var stengt og tilbudslappen hang feil vei, så jeg så ikke fra utsiden av vinduet hva som sto på den;)

Ellers mange brukte på finn!

Skrevet

Kjempebra vogn med full liggestilling.

Tror den ligger på 3.500 kr i Norge. Vi kjøpte vår i desember 2007 i Sverige for 2.600 SEK. På Happyland.

Skrevet

Mener jeg har sett dem til 2800 ca. Samme pris på DBS sin trille som også kan legges helt ned.

Ikke enig i at emmaljunga er bedre, om det er scooter det siktes til. Den kan jo ikke legges så langt ned, og kan dermed ikke brukes fra babystadiet.

Timmyen har vi brukt som reise/hytte vogn siden minsten var noen uker gammel.

Eldste på 4 år har heller ingen plassproblemer i vogna (nå bruker han ikke vogn lenger, men har testet for å måle rygglengde)

Skrevet

Har bestemt oss for Timmyen, men bor i Harstad og de hadde den ikke på butikken. Må bestilles etter påske. Ikke hadde de prisliste heller, men mente at den kostet 3000 for to år siden, så rundt 3500 nå da. Sjekket babyshop.no, så ikke ut til at de førte Teutonia. Noen som vet et annet sted på nettet man kan bestille? Som kanskje også er billigere enn på butikken?

Skrevet

Jeg kjøpte min i høst helt ny til under 3000 et sted i Mandal. Er jo et stykke unna deg, men du kunne jo ringt og hørt om de hadde den og kunne sendt den dersom du betalte porto (ikke dyrt å sende vogn, sjekk posten.no). Butikken heter hvertfall "Magnus jenssen". Fantastisk vogn som etter mine krav er PERFEKT.

Skrevet

tøffeliten i bodø selger denne for 2995 kr.. og de tar 200 kr for å sende vogner =)

www.toffeliten.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...