Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har fått utført ivf på klinikken i Danmark? Står at det koster rundt 3000 DKR dersom man har med privat sæd. Står liksom ingenting om hva det koster å ta ut egg, befrukte og sette det inn igjen. Eller er 3000 DKR den totale prisen? Noen som har peiling? Har hørt at det skal være mye billigere enn i Norge....der det koster +/- 15000.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stork er en klinikk drevet av jordmødre og tilbyr derfor ikke ivf. Kun inseminasjon.

Skrevet

Hei

Norcica i København tilbyr IVF, det koster 17 500 Danske kroner for IVF, så kommer hormonmedsiner, gynokolog, reise i tillegg.

De inseminerer også.

Se prisliste: http://www.nordica.org/composite-486.htm

Skrevet

Aha...ok. Var en venninne som snakket om ivf der. Jeg hadde nettopp en graviditet utenfor livmor, så jeg måtte fjerne venstre eggleder. Gikk på pergotime før graviditeten. Har barn, så jeg har fått det til fra før:) Er det noen mulighet for at de kan bidre med noe hjelp? Hvilke andre måter er det mulig å bli gravid på da uten ivf? Er litt ny på denne fronten, så vi undersøker alle muligheter. Og kanskje en rimeligere løsning.

Skrevet

Stork kan nok ikke hjelpe om dere behøver IVF. Men Nordica som satser nevner er et alternativ, og også Ciconia og Maigaard i Århus.

Nordica tilbyr IVF fra 9000 DKK og oppover, alt etter hvor mye hormonstimulering man behøver og hva som er problemet. Ordinær IVF koster noe mer enn den billigste varianten (lavstimulering). I tillegg kommer utgifter til medisiner, som i Norge.

Om du/dere ikke vet årsaken til manglende graviditet, vil nok en god ide være en full utredning hos lege/gynekolog før dere drar til Danmark. Du kan fortsatt bli gravid med én fungerende eggleder, om det ikke er noe annet i veien. Om dere er et par kan dere jo også få behandlingen gjennom det offentlige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...