Gå til innhold

Bugaboo Cameleon vs Teutonia Spirit S3. Noen anbefaling her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen med erfaring som kan komme med anbefaling i forhold til hvilken vogn jeg bør velge, evt styre unna?

Har sett på de i butikken flere ganger og begge får tommelen opp av ekspeditørene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderte begge disse sist jeg skulle ha vogn og endte opp me Bugaboo Cam. Pga at den er lettere og blir minde sammenlagt, syns også den er finere å se på, man kan bytte trekk og fornye vognen om man blir lei;o) Syns den kommer seg bra frem til å ha sånne små hjul (var litt skeptisk til de, men er positivt overrasket) Om d er mye singel/løs grus eller ulent terreng er d bare å vippe håndtaket over så de store hjulene er foran;o) Eneste jeg syns er litt dumt er at den drar litt til siden om veien heller, mn siden vognen i seg selv er så lett er d ikke noe stort problem syns jeg;o)

Tror ikke noen av de er så dårlig at du bør styre unna og kan jo hende du ikke er enig i min erfaring;o) Smaken er jo forskjellig..

Lykke til!

Skrevet

Jeg ville valgt spirit s3 pga at det er større hjul på den, jeg kommer fram overalt med den!

Skrevet

Man kan kjøpe vinterhjul til bugaboo som kan brukes om d er mye tung snø eller veldig ulent terreng. Man kan også slå den sammen på en måte så man bare triller med de store hjulene hvis man skal frem på skogssti el lign. så bugabooen kommer frem overalt den og, har mange finesser og praktiske løsninger!

Har hørt at spirit ikke kommer seg frem i heletatt i kram snø og slaps jeg da...

Men hvem syns du er finest da HI, og hvilke kriterier er viktigst for deg hos en vogn? Da er d kanskje lettere å si hvem du skal velge;-)

Skrevet

Signerer anony 11:49. Har også hørt at spiriten ikke er særlig god på snøføre.

Dog begge to er veldig gode vogner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...