Gå til innhold

Barnevognsjungel

Anbefalte innlegg

Har termin i august, tiden går fort, og etter å ha utsatt ting er det nå på tide å begynne å tenke innkjøp, innkjøp, innkjøp. Og særlig barnevogn er en utfordring. Jeg blir helt svimmel av alle modeller, priser og størrelser..

Vi har kikket på en DBS Combi Classic som vi syns er råtøff, stilige farger og sporty utseende. Men det er dessverre svært mangelfull informasjon om denne vognen på nettet. Er det tilfeldigvis noen andre som kjenner til denne vognen? Det jeg primært lurer på er størrelsen på liggebagen. Dette er jo svært så vesentlig når nurket blir født i august, men vokser fort og vil gjerne at bagen skal passe til vi er over verste vinterstiden neste år... Vekt og alt annet ser fint ut, men det er dette med bagen som gjør at jeg tviler litt...

Jeg blir veldig takknemlig for innspill rundt dette, da både jeg (og som følge av det min samboer også ;D) blir s-p-r-ø av dette her :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139930909-barnevognsjungel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mitt råd er: styr unna dbs!.. har solgt denne vogna på butiken der jeg jobber,og vi har kun hatt klager på denne vogna.

etter selv og ha prøvd den ut kom jeg frem til dette:

hjulene slarker ( skjeive)

tung og hard. dårlig demping

liten bag. varer nok kun i 3 mnd

vanskelig å komme til handlenettet under

tung å legge sammen

deler knekker på vogna og understellet

nei,mitt råd er å se etter en annen vogn.. sjekk ut emmaljunga city cross.. litt dyr vogn,men best i test og enormt god kvaitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...