Gå til innhold

Til modne gravide i Bergen og omegn, og til dere som nettopp har født...:-)

anneli39

Anbefalte innlegg

Er det noen fra 35 og oppover som er her inne, og som ikke har vært på BIM-treff ennå, så planlegger vi å treffes den 23 april i byen. Kafe Aroma kl. 12.00. Det er alltid koselig å treffe flere som venter eller har fått allerede. Håper så mange som mulig melder seg på. God påske!

Fortsetter under...

Hei Anneli 39!

Har jeg bare fri fra jobb, vil jeg gjerne komme! Holder fortsatt koken i full stilling men har begynt å tenke på at det hadde vært deilig med 50% snart..

Oppdaget ved en tilfeldighet hvem du er og at vi har felles bekjente, som du jo vet etter at du fikk en SMS fredag før påske! Og vi bor jo ikke så langt i fra hverandre heller! Kanskje vi treffes med vogn???

Hei Anneli39

Jeg er 35år og har fått min første 27. januar. Savner noen å trille tur med eller et eller annet. Det er kjempekos med en liten nydelig jente, men jeg merker at jeg ikke har venninner som er i samme situasjon. De er enten ferdig m sin permisjon eller så er de single. Hadde vært koselig med et treff

Så flott da! Jeg er ikke så ofte her inne, men er nå innom og sjekker av og til da :-) Synes at dere skulle ta turen på torsdag, jeg da, om dere har mulighet, da. Men følg med da, mulig at noen som er i gruppa, ikke kan den dagen pga fødsel, og da kan det fort bli utsatt et par dager. Jeg har ennå over 50 dager til termin. Men jeg har heller ikke noen kjente i som har babyer nå. Dette er vår attpåskatt! Høsten og vinteren vil ikke bli så lang, med noen nye bekjentskaper, nei! Gleder meg til å treffes!

Hei !

Satser på å treffe dere neste uke på Kafe Aroma ! I hvert fall om snuppa fortsetter å være like grei som nå ! :)

Alt går veldig fint, hun ble født forrige fredag (en skikkelig påskebaby) , og er snart 1 uke gammel... Gleder meg til å se dere igjen !

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...