Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Tenkte å skrive et fint kort med et dikt i Noen forslag ? Det er en liten jente ....
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Dette syns jeg er fint ) Det hender eg bli sliten fordi eg er så liten eg lagar merke overalt og gjer deg nokså sliten. Men kvar dag så vert eg større, ja ein dag vert eg stor, og alle mine avtrykk blir berre svake spor.... Her er mitt vesle avtrykk, så kan du hugse på, kor søte hender eg hadde, den gangen dei var små. Passer kanskje ikke helt til kort seg jeg nå. Men det er veldig fint ved siden av avtrykk av hender/føtter )
Gemini7 Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 JA! Har flere! Å møte et barn i blikket er mer enn et møte med vår Det er som å dra på en reise tilbake ti tusener år Og ikke bare møte sin egen barndom på ny Men artens famlende barndom i tidenes morgengry! H. Wildenvey Eller: Tenk at jag håller et barn på min arm och ser mig själv i dess blick At fjärdarna gnistrar, och jorden är varm och himmelen utan en prick Vad är det för tid, vad är det för år? vem är jag, vad bär jag för namn? Du skrattande knyte med solblekt hår, hur fick jag dig i min famn? Jag lever, jag lever! På jorden jag står var har jag varit förut? Jag ventade visst millioner av år på denna enda minut... Pär Lagerkvist Eller denne (nydelig!): May God bless and keep you always May your wishes all come true May you always do for others and let others do for you May you build a ladder to the stars and climb on every rung May you stay forever young. Forever young May you grow up to be righteous May you grow up to be true May you always know the truth and see the lights surrounding you May you always be courageous, stand up right, and be strong May you stay forever young, Forever young May your hands always be busy May your feet always be swift May you have a strong foundation when the winds of changes shift May your heart always be joyful May your song always be sung May you stay forever young Forever young Bob Dylan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå