Noensomvetmontro Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Skal ha enkeltseng i vanlig voksenstørrelse. Kunne trengt noe praktisk da hun har et ganske lite rom. Noen som har en seng som dere er ekstremt fornøyde med som dere vil anbefale? Skuffer under? Høy seng med pult på siden? Har så begrenset tid til å gå i butikker så trenger noen tips!!
Gjest Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 For å slippe å kjøpe ny om 6-7 år når høy seng med pult under er barnslig og teit, så ville ejg helelr kjøpt en vanlig voksenseng til henne der det er plass til å trille plastskuffer under. Her er vi mennesker forskjellig, også økonomien, men jeg mener at en seng er en litt viktig investering siden vi bruker så mye tid i den, så jeg ville spandert på henne noe ordentlig. Vi har Svane classic tror ejg det er til 6 åringen vår og 4 åringen skal også få slik. de koster rundt 4000-5000 kroner, men da har de seng til de flytter ut, og evt kan ta den med seg også. Disse er gode for ryggen og sånt. Den vi har er det god plass til 3-4 lave og brede plastkasser på hjul under, så vi får oppbevart masse under sengen! :-)
HTC Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50080315 Den ser litt kjip ut på bilde, men utrolig bra i virkeligheten. Fast som enkeltseng, kan lett slåes ut til dobbeltseng og store skuffer under. på dagtid har vi pene sengetepper og store flotte puter oppi, og de fungerer da som sofa. Barna mine har veldig små rom og vi har disse sengene. Fantasktisk smarte!
Noensomvetmontro Skrevet 7. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2009 Å den var skikkelig fin! Litt den romantiske looken jeg var ute etter. Men hvordan i huleste kan den bli en dobbeltseng??
HTC Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Der som skuffene er, drar du den bare rett ut. Det er så enkelt at jeg nesten klarer det med en hånd. Vi har denne sengen på barnerom og har ofte glede av dobbeltseng funksjonen når vi har overnattingsgjester. På det meste har da 4 barn ligget i sengen. Da ligger de på tvers (dvs at de har hodet opp mod "ryggen" på sengen. Den er superpraktisk og ser i tillegg skikkelig pen ut i vireligheten. Vi har kjøpt lekre lexington sengetepper og store puter vi putter oppi om morgenen. Det ser meget bra ut i våre ekstremt små barnerom.
Noensomvetmontro Skrevet 7. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2009 Tusen takk for skikkelig godt tips! Denne skal jeg jammen se på. Var jo nesten som et Kinderegg!!
HTC Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Bare hyggelig =) Vi har to barn og begge barna har disse sengene. Får vi venner på besøk putter vi begge jentene våre inn i det ene rommet og slår ut til dobbeltseng og gjestene får dobbeltseng på det andre barnerommet. De store skuffene under er så store at vi i hver seng får plass til ekstradyner/puter i den ene skuffen, og drøssevis av dukker og leker i de to andre. Dette er senger de kan ha så lenge de bor hjemme. Lykke til på utkikk. Det finnes nok masse der ute, men vi er iallefall superfornøyd med våre og skal nå kjøpe slike inn på hytta også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå