Gå til innhold

Sjønner ingenting...

Carina har to små gull

Anbefalte innlegg

Hadde EL ca 16 mars og fikk mensen 31 mars, som var veldig kort. Blødde i 3 dager og da blødde jeg mye og plutselig slutta jeg å blø. Nå 5 dager etter at jeg slutta å blø er jeg begynt å blø på nytt igjen og det heller ikke lite så nå sjønner jeg ingenting.. Var det ikke mensen jeg hadde forrige uke??? Hadde håpa på å komme meg rett inn på syklus igjen, men nå er det bare blitt tull....

Litt frustrert... Var gjennom en MA for 6 uker siden. Fosteret døde i uke 19....

Fortsetter under...

Huff så leit, også helt i uke 19 da! Varme tanker til deg! Jeg har også hatt litt tull etter utskrapning, men ikke blødd av og på som deg. Jeg er ingen ekspert på dette, men kan en mulighet være at hcg har hengt igjen en stund og at det ikke var eggløsning 16 mars? event. kanskje kroppen kvitter seg med rester? blir du urolig ville jeg snakket med en gynekolog, men tror mange opplever litt tull i syklus etter MA. Jeg har fått litt lengre syklus etter at jeg mistet, fikk mensen akkurat en måned etter utskrapningen og blødde da svært kraftig. Ta vare på deg selv!

.

Hei!

For to år siden opplevde vi en MA som ikke ble oppdaget før 19.uke på ul. Fosteret døde 4-5 uker før. I månedene etterpå opplevde jeg en del tull med syklusen. Hadde noen mellomblødninger, og mensen kom ikke helt til faste tider. Varte i et halvt år ca? Det er visst ikke så uvanlig at kroppen tuller litt etterpå.

Etter en MA 9 mnd etter den første, ble vi gravid igjen etter bare en mens. Og i dag ligger han på gulvet og koser seg, nesten 5 mnd gammel.

Ønsker deg lykke til videre!

Takker for svar :)

Blir fortsatt ikke helt klok på den kroppen min... Blødningen jeg hadde på tirsdag var veldig kort. Og igår kveld kom det litt blod på papiret igjen, men ikke så veldig mye... var blanda med mye utflod (sorry detaljer). Får bare se om det går over, eventuelt så ringer jeg legen min over påske... Har jo løst å hive oss i prøvingen igjen og da vil jeg ha litt kontroll på syklusen min.

Hei, hadde det som deg forrige mens. Fikk mensen som vanlig ca 14 dager etter utskrapning. blødde i over en uke, som for meg er leenge. Stoppet å blø, men så egynnte jeg på igjen etter neon dager. Slik var det i en uke med blod i utflod, gammelt noen dager og nytt noen dager. Fant heller ikke EL 14 dager etter om jeg pleier og trodde alt håp var ute denne pp, men fikk EL 5 dager forsinket.

Så det kan hende at alt er i rute alikevel. Må jo selvfølgelig si at den dagen jeg fikk EL stoppet jeg også å blø.

Blødningene stoppet opp her... mener å ha eggløsning 6 dager før jeg egentlig skulle ha eggløsning denne gangen. Kjente det på 10 dagen i syklusen min, men syntes det var litt tidlig... ikke vet jeg... Blir spennende å se om tanta dukker opp 28 april...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...