Gå til innhold

Føler jeg har så korte bein i forhold til høyden. 170,5 cm høy og 79 cm lange bein. Hva er dine mål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Målt fra innsiden av lår og ned til gulv.

Ser jeg kan bruke omtrent samme bukselengde som de som er 160 høy :(

Og er alltid høyest når jeg sitter.

Føler det er litt ufeminint med så lang rygg ift beina.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 172, og beina mine er ca 85 cm lange. Men du får være glad så lenge dine rekker ned til gulvet i det minste;)

Skrevet

Hehe..ja dit rekker de ned.

Men der ser du, hvor lange bein du har i forhold.

Skrevet

Oj, det hørtes kort ut, ja..

Noe av det mest komiske jeg ser er mennesker med for korte bein. Det ser så uuuutrolig uproporsjonalt ut. Må le litt inni meg hver gang jeg ser dette. Tjihi..

Skrevet

Da er vi to. Måtte bare måle nå, ble litt nysgjerrig, hehe... Jeg er 172,5 cm og bena mine er visst 82 cm lange, så med tanke på at jeg er 2 cm høyere enn deg, så er det ikke store forskjellen. Har egentlig aldri tenkt at jeg har korte ben da...

Skrevet

Hvordan måler dere det dAa? Fra innsiden av benene? Eller opp til hoftekammen?

Skrevet

Ja jeg har nok ganske lange bein, men en må jo nesten bare leve med den kroppen man har, hvertfall lengden på armer og bein:)

Skrevet

Fra skambenet eller klitten?

Skrevet

Du er jo skikkelig smart da... Hvor høy er du? Og hvor lange bein har du? Uansett, beinlengda kan ikke folk gjøre noe med, så da er det jo teit og slenge med kjeften... Jeg har tydligvis lange ben (85 cm, 172 høy) men det er jo ikke akkurat min egen fortjeneste...

Skrevet

Jeg er 173 og har 87 cm lange ben. Vet ikke om det er så langt, normalt eller kort jeg..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...