Gå til innhold

Noen som kan hjelpe??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en kvinne på over 30 år. Har to barn fraa før og er gravid med tvillinger. Grunnen til at jeg skriver her er at jeg trenger råd. Nå har jeg ligget med hyperemesis i 6 uker (uke 11 nå) og er dønn sliten. Er redd det skal fortsette sån. Det gikk bedre forrige uke, for så å bli verre igjen nå. Hva er odsene for å bli bra? Ønsker oss veldig disse barna, men føler meg for svak til å fortsette. Skal ringe sykehuset igjen i dag og bli innlagt igjen. Savner så fælt å leke å tulle rundt de barna jeg har. Griner hele dagen, har bare lyst å være normal igjen, være meg igjen, uten å ta bort de to små....

Fortsetter under...

hei kjære deg!

Jeg har i flere år gått til en Osteopat. Vi snakket om graviditet osv. sist jeg var der, og han sa at han ikkje skjønte folk som måtte ligge på sykehus i månedsvis for å bli kvitt ekstrem svangerskapskvalme, han mente at han kunne kurrere dette med EN behandling. Jeg sendte mitt søskenbarn dit, hun har ikke klart å bevege seg, og som han hadde sakt var det EN behandling, og hun var ett nytt menneske!

Dette er ikke noe hokuspokus doktor, det er snakk om en utdannelse på ni år, som går på hele kroppen, ledd, muskler osv. og ingenting gjør vondt!

Jeg ville prøvd var jeg deg! vet jo ikke om du har en osteopat i nærheten av deg, men undersøk nå i alle fall! det kan godt være at det kan være løsningen på alle dine problemer! :) Og siden du absolutt ikke har lyst å ta abort, så synes jeg du skal prøve alt som finnes for å bli bedre!

LYKKE TIL!

Heia, arti å høre at andre har prøvd osteopat også. Skrev ikke i innlegget at jeg har allerede prøvd det. Det har hjulpet veldig mye. Har fått årsaken til at jeg ble verre igjen, det var nemlig Rota-viruset som slo meg ut en uke!! Så no er jeg nesten bra, og gleder meg til å bli 4 barns mor!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...