pusseluskan Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 I dag har jeg sluttet å amme min 10mnd gamle datter. De siste dagene har det vært så mye biting at jeg innså at det var på tide å gi meg med puppingen. Føles rart og trist. Har prøvd alle råd fra ammehjelp og råd jeg har fått her,men snuppa bare biter i puppen og alt annet...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Drikker hun noen ganger da, eller biter hun bare? Har selv ei jente på snart 8 mnd. På dagtid er hun ikke interessert i det hele tatt, men natten og kvelden drikker hun litt. Jeg pumper meg ganske mange ganger i døgnet for å gi henne disse få måltidene, men nå vil hun bare ha mindre og mindre og har også begynt å småbite og rive i puppen. Er kjempetrist å slutte, men sånn er det jo bare. Vil de ikke ha så vil de ikke ha.
pusseluskan Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 Joda,hun drikker jo,men tiden hun drikker har blitt kortere og kortere før hun biter skikkelig... Det er vemodig å slutte med ammingen. Hadde masse problemer i begynnelsen med brystbetennelse og tette melkeganger. Etterhvert gikk det så fint,fullammet frem til ca 6mnd.. Nå får snuppa Nan 3 og hun drikker godt.så på pakningen at hun skal ha ca 240ml 2 ganger daglig. Hun drikker ikke så mye,så jeg blander resten av melka i grøten(lager den rett etter at hun har fått melk).Det liker hun godt. Nå sitter jeg her med lettere melkespreng,har heldigvis ikke dårlig samvittighet..det var fakstisk en lettelse å gå over til flaske etter all bitingen!Nå kan jo dessuten pappan trå mer til og vi kan reise bort uten snuppelure for første gang(hvis mamma orker det da....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå