novemberjente08 Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Heisann Har noen spørsmål her: Gir dere hvert måltid med litt fast føde, eller noen med kun melk? Hvor mye grøt gir dere, og hvor mye middag? Litt usikker her Takker for svar
FrøkenJ Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 lurer på det samme jeg også :-).. kanskje ikke svaret du ville ha da men..hehe... snupp ble 5 mnd på søn..tror det er på tide med litt fast føde...
1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 hei. mini blir 5 mnd imorgen. begynte med grøt når han va akkurat 4 mnd hver kveld.han spiser rundt en halv porsjon så vil han ikke ha mer. han får grøt hver kveld rundt 18.30 og legges 19.30. han får et halvt middagsglass(4mnd glass) hver dag kl 16.00. tenkte jeg skulle vente en uke til så starter jeg med frokostgrøt også. han får litt fruktpure også innimellom. d er sjelden, men gir jeg ham d så får han det i 12 tiden. ammer hver 2-3 time
frk-fryd Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 jeg gir grøt morgen og kveld. Alle andre måltider er bare melk, og hun legger godt på seg, så tror det er nok.
Lotta med novembergutt Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Vi begynte med grøt da Lille Bo var 4 mnd - og hadde en laaaaaang innføringsperiode. Kom akkurat opp i full porsjon morgen og kveld - og han er nå 5,5 mnd. Alle andre måltlider er bare morsmelk. Tenkte begynne med middag når han blir 6 mnd
FrøkenJ Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Bare lurer på om hvordan sovingen er nå nå som dere har begynt med annen mat enn mm/mme...har det blitt noen forandringer? lengre søvnperioder?? Er littegranne lei av å amme 3-4 ganger om natta....
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Begynte med gröt for noen dager siden da han ble 5 mnd. Gav han gröten först på dagen for å se at han ikke reagerte på den, men det gjorde han ikke, så nå gir jeg gröt på kvelden i 17.30 tiden. Han er oppe i en halv full porsjon. Får kun melk resten av dagen. Tenkte begynne med gröt på morgonen også om et par uker og så når han blir 6 mnd begynne litt smått med middag på dagen. Han kommer jo få mm/mme etter hvert måltid også. Har begynt å introdusere vann og håper han blir glad i det etterhvert=) Må bare se det ann og pröve meg frem.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Jenta mi er snart 6 mnd, og får grøt morgen og kveld (full porsjon), samt melk til de andre måltidene. Litt smaksprøver på grønnsaker og frukt i tillegg innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå