juliogjuleprinsesse Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Hvilke farger har dere på vognene deres??? Jeg har selv kjøpt en rød solano (kjøpt brukt, vurderer å selge), en brun spirit (kjøpt ny), en svart carena free (solgt), en svart basson milan (kjøpt brukt) og nå en svart titanium breeze (ny). kjedelig???
A og G Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Har en emmaljunga i grey/apple (knall grønn), og vurderer å kjøpe en rød trille. Synes svart er kjedelig, liker litt farger...
Mamma_til_tre Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Nei syns ikke du har kjedelige farger =) Jeg liker svart, da kan jeg friske opp med tilbehør i knall farger og man blir ikke så fort lei. Er også veeeldig svak for turkis (det er nok min favoritt farge) og savner sårt den ensfargede turkise brio happy 08 jeg solgte =( Syns også fjorårets bright blue designet til emmaljunga er fint! Liker sånne knall blå farger, men marine derimot syns ikke jeg er noe særlig. Dessverre fant jeg ikke ut det før etter jeg hadde kjøpt en vogn med marine som hovedfarge, hehe. Brunt er også nydelig, men likevel ikke helt meg da jeg er mer svart...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Rød vogn er fint til både gutt og jente Har koksgrå vogn selv og liker den, men angrer litt på at jeg ikke valgte mørk brun, de fleste vogner er fine i mørk brun farge, gjerne i kombinering med svart eller lys rosa (til jente)
juliogjuleprinsesse Skrevet 7. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2009 Dere som liker røde triller får si i fra om dere ønsker en rød solano da hihi Men jeg liker også turiks, men føler liksom at det er så greit med nøytrale vognfarger... Jeg har en rosa (sugar pink) bugglesnuggle (?) i den bruna vogna nå, og det er nydelig sammen. Men av og til irriterer jeg meg over at sportsdelen er det eneste som ikke er svart av tekstiler på selve vogna, så derfor har jeg bare kjøpt svart etter det. Med unntak av den røde da.. Skulle ønske jeg kunne tatt sjansen på noe knall rosa eller turkis... Det er så fresht nå på våren....
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Jeg har en sort Emmaljunga Edge Duo Kombi, sort simo 123... Ønsker meg rød eller Jungle Cangaroo, og rød eller lysblå TFK Syns også det er så mye freshere med farge, men har ikke tort.. :/ Men det er bare å kaste seg i det!
Gjest Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Vi har hatt en mørekblå Simo som vi arvet, og den likte jeg aldri fargen på, en svart Carena twin (ble utrolig lei svart!), en flerefarget abc trille som jeg fikk litt fnatt av, og en rød Quinny Freestyle. Rødfargen har vært veldig grei, selv om vi fikk litt kommentarer på det siden vi har gutter, men etter 2,5 år er jeg ganske lei av den fargen også. Nå tror jeg vi kommer til å gå for en farge som heter Pink chek eller noe sånt til Emmaljunga Nitroen vi tenker å kjøpe til vesla, men vil dobbeltsjekke at det er jente først i så fall ;-) Grunnen er egentlig ikke at jeg absolutt må ha rosa fordi det nå er jente etter tre gutter, men fordi jeg likte nesten ingen av de andre alternative bortsett fra noen som var veeeeeldig guttete, da blir det heller sort og grå med litt rosa detaljer på.
Gjest Skrevet 7. april 2009 #8 Skrevet 7. april 2009 Hadde forøverig asurblå dreamybag på quinnyen da minstemann var baby, fargen er litt turkis-aktig, den var knallfin! Fikk masse kommentarer på den også, enten at folk elsket farge, eller hatet den, hehe...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 Jeg har ikke kjøpt vogn ennå, men av Emmaljunga sine så liker jeg best Grey Rings, Platina og Forest Pro. Ønsket meg egentlig noe brunt, men liker ikke de brune til Emmaljunga så blir nok en grønn. Sambo vil helst ha svart, men jeg tror den kan bli litt vel varm til sommeren? Aller helst vil jeg nok ha en rød en, men de er ofte FOR knæsj røde og dessuten er ikke sambo helt med på det...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 7. april 2009 #10 Skrevet 7. april 2009 Og i butikken så jeg en (kanskje det var en Teutonia?) som var lilla med blomster på *sukk*. Men sambo bare lo av meg... he he.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #11 Skrevet 7. april 2009 jeg liker selv best ensfargede nøytrale vogner som sort å mørkeblå. da kan man heller kombinere med andre farger på tepper,pose osv.. så er det litt enklere å få solgt en sort vogn enn en rød eller lyseblå.
Gjest Skrevet 7. april 2009 #12 Skrevet 7. april 2009 Vi har valgt brun og svart på begge vognene vi har - emmaljunga smart duo og Carena Easy. Fine farger ilag og veldig praktisk både med tanke på skitt og med tanke på gutt/jente:)
MarihønaMedHvitveis Skrevet 7. april 2009 #13 Skrevet 7. april 2009 eneste jeg absolkutt ikke ville hatt er marineblå og hvit/kremhvit. Har hatt tåkeblå simo, brun Timmy, brun og turkis Cybex og sort mistral. Kunne jeg velge en fri vognstall nå skulle jeg hatt brun Mistral, rød og orange Cybex, cerise simo reisetrille og sort oth eller tfk, pluss en cangaroo med tofarget grønn citybag
storbil Skrevet 7. april 2009 #14 Skrevet 7. april 2009 Jeg har en grå aktig teutonia spirit s3 med svarte detaljer og litt beige. Den syns jeg er kjempe fin:-) og så har jeg en emmaljunga city jet i fargen copper. Den syns jeg også er flott. Liker nok lysere vogner best:-D
Panterjenta85 Skrevet 7. april 2009 #15 Skrevet 7. april 2009 Elsker olivenfargen til TFK!!!! gleder meg til å få den i hus!
Mamma_til_tre Skrevet 7. april 2009 #16 Skrevet 7. april 2009 Var å så på fjorårets brune brio happy i dag og den var bare nydelig, en veldig fin brunfarge! Tror den er lik simo sin brune 09 modell. Syns også lilla fargen til OTH er veldig fin! Og den kongeblå simo 487 er også super fin!
juliogjuleprinsesse Skrevet 10. april 2009 Forfatter #17 Skrevet 10. april 2009 Jeg liker også oliven fargen, og ville vurdert det om det ble buggster s på meg. Vurderte army fargen på breeze også, men valgte svart i siste sekund hihi
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #18 Skrevet 12. april 2009 egentlig de fleste untatt orange og knæsjgul. "hovedvogna" har vi i en mørk, nøytral farge, mens trillen er fin fargerik.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 12. april 2009 #19 Skrevet 12. april 2009 Jeg hadde stort sett bare sorte vogner i begynnelsen,men etterhvert fant jeg ut at det var veldig kjedelig. Så etterhvert så har det blitt rød titanium breeze,lyseblå oth,emmaljunga scooter i svart/neonrosa,emmaljunga scooter i grå/rød,rød phil&teds. Er veldig glad i blå/turkis. Har en av hver,så har ikke alltid klaffet med at jeg kunne brukt samme vogn til begge. Skulle jeg ha kjøpt ny vogn nå hadde den mest sannsynlig vært blå
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #20 Skrevet 12. april 2009 Jeg syns brun er kjempe lekker. Nøytral som sort, men mye mykere liksom. Og passer kjempe fint både til rosa og lyseblått eller litt knæsje retro farger hvis man heller ønsker å matche med det. Er egentlig også glad i blått, men det er jo helt "ut" nå av en eller annnen grunn. Har vel vært brukt for lenge kanskje? Har selv en brun OTH og Bugaboo, beige reisetrille og en blå tvillingvogn. Har lyst på en lyseblå vogn, men nå får det vel være slutt tenker jeg...
juliogjuleprinsesse Skrevet 12. april 2009 Forfatter #21 Skrevet 12. april 2009 hm.. dersom vi skal ha en baby til ønsker jeg meg en kjempestor bagvogn i mørk blå.... gjerne ala simo classic sitt utseende....
aurinko Skrevet 19. april 2009 #22 Skrevet 19. april 2009 Min er GUL! =D Det liker jeg, skikkelig spenstig farge.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #23 Skrevet 23. april 2009 Har en knall RØD Bugaboo Cameleon:) Veldig fornøyd med den å digger fargen:)
MiMa09 Skrevet 26. april 2009 #24 Skrevet 26. april 2009 Jeg liker knallfarger, men kjenner meg selv så godt at jeg veit at jeg blir skikkelig lei veldig fort. Hvis jeg ikke skulle tenkt på det, og ikke skulle tenkt på at jeg ikke ville hatt simo, bare farge, ville jeg gått for den turkise simoen som kom nå i 2009. Den er superlekker. Men nå vil jeg ikke ha simo, så da er det greit. Kunne også godt tenke meg en brun vogn, særlig hvis jeg skulle hatt jente, så jeg kunne puttet på litt rosa stæsj, elsker brunt og rosa sammen. Brunt og lyseblått også forsåvidt. Jeg har også veldig sansen for de emmaljungavognene som finnes i pink chek og lime chek. Hadde gått for pink chek hvis jeg fikk jente. Lime tror jeg hadde blitt som turkis, kult i en kort periode, og så dritt lei. Men jeg har valgt en marineblå vogn, for jeg veit at jeg som blir så lei bør gå for nøytrale farger. Vurderte enten sort eller marineblå fra emmaljunga. Grunnen til at jeg endte med den marine var at jeg kjøpte en quadrolift bag med lyseblått på, den som heter pro ocean, og den var marine + lyseblå. Da ble det en nøytral vogn men med litt farge likevel. Jeg håper jeg blir fornøyd :-D
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 26. april 2009 #25 Skrevet 26. april 2009 Jeg har en TFK Joggster Twist i mellomblå, bagen i kitt og en TFK Buggseter i knall grønn! :-D Digger vognene og fargene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå