Mumi trollet Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Har en gutt på 4 mnd som sover en del ute i vogna si, har hatt han i voksi pose i vinter men synes det blir litt varmt nå. Har bare body og strømpe bokse og lue og votter men han er så varm når jeg tar han opp, nesten helt svett... Lurer på hva dere har på barna og hva de har i vogna si.....
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Hei! Trollungen min på 6mnd ligger med lue, strikkajakke, body, strømpebukse, og en bomulsbukse. og ullsokker. Har på seg dyne og ligger på et lunt teppe så det ikke skal bli kaldt unnenifra. Holder i massevis her iallefall!
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Poden ligger på et lammeskinn, og har dyne og et tynt teppe over. Da kler jeg ham slik som Lykketroll med 2 småtroll gjør.
WildPrincess Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Jeg prøvde meg i dag på å putte frøkna i en sånn "sovepose/pysj sak" De fleste bruker vel den inne i senga. Men der får hun lov å rulle rundt som hun vil selv Men hun begynner å bli veldig aktiv så i vogna vil jeg ha henne litt mer under kontroll Var veldig glad i dun posen, men nå må nok den bort for sommeren. Så nå har jeg henne oppi posen og en dyne over. Tror det skal fungere fint fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå