Gå til innhold

PERGO??-lettere å få tvillinger da om man har regelmessig el og tr...

*nr4isommer*

Anbefalte innlegg

og bruker pergo itillegg??? Har hatt 2 KS på 1 år pga to tette. Har diabetes i tillegg og er ikke bra med for mangen svangerskap... Vi ønsker 4 barn men legene anbefaler bare 3 KS... Kunne jeg da spurt om pergo om det da er større mulighet for at det løsner flere egg?

Fortsetter under...

Jeg har gått på pergo.Er nå på vei med tvillinger(om alt går bra).

Gyn min sa at sjangsen for at fler egg skal bli sloppet er stoor.Jeg gikk på dobbeltkur(hadde ikke regelmessig EL) og da fikk jeg en kraftig EL.Flere egg ble sloppet.To ble befruktet.

Det er noen gyn som gir til kvinner som har fast EL,men noen ikke.Hvorfor det er forskjellig aner jeg ikke.Jeg var prøver i tre år før vi fikk sønnen min,og denne gangen var jeg prøver i ett år før vi fikk "Hjelp". Jeg har ikke fast syklus og det viste seg at jeg ikke hadde EL hver gang heller,derfor fikk jeg litt dra-hjelp. Tror du nesten må spørre en gyn om dette. Jeg dro til en privat gyn i allefall.

Tusen takk for svar:-) spurte også inne på bli gravid. men der følte jeg folk ble litt provoserte over at jeg kunne spørre. Forstår det er hardt å være prøvere, og jag har jo allerede to fantastiske barn, men alikevel det er fælt og vite at det kan være STOPP på barn nr 3. Tenk det å vite at nå har man ikke fler muligheter... vi ønsker jo 4... hmmm, jaja. Jeg takker hvertfal for svarene fra deg Grublende.

Du må ha lykke lykke til med de to små i magen...

God Påske;-)

klem

Det kan fort missforstås på Bligravid-forumet..Ikke tenk på det.

Er ikke to i magen min lengre,men forhåpentligvis klamrer den andre seg fast resten av tiden:) Er bare litt over seks uker på vei,så det er tidlig enda;)

Skjønner godt den tanken på at det er STOPP når man har tre barn når dere ønsker fler.Jeg hadde som sagt tatt kontakt med gyn også tatt det videre derifra:)Hjelper å snakke med noen om det og spørre dem som vet litt bedre:)

Lykke til og god påske:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...