Gå til innhold

Endelig er det min tur til å søke om plass i sofaen her inne!!!!

♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver

Anbefalte innlegg

Jeg kan nesten ikke tror det, men etter 3 år med prøving og 2 IVF forsøk har jeg fått min første og sterke + på CB testen!!!! Det var 1. forsøk på klinikk Hausken som gjorde susen, og jeg er SÅ glad (selv om jeg selvfølgelig er veldig redd for at dette skal bli kortvarig...)

Jeg vet ikke om noen engang husker meg her inne, for de fleste jeg "kjente" har vel født for lenge siden :-)?!?

Jeg håper dere har plass til meg og at dere har et 3 punkts sikkerhetsbelte så jeg blir værende i 8 måneder til!!!!

Stor forhåpningsfull klem fra

Fortsetter under...

Hei på deg gammel (p)røver!!!

Jeg husker deg kjempegodt fra over 35 klubben. Var selv der inne i lange perioder fra desember 2005 til vi ble gravide med lille gull som ble født i februar 2008!

Jeg er jammen gravide igjen. Lille gull er nå 14 mnd og ei travel lita tulle, og jeg er 31 uker gravid og skal ha KS ca 5 juni. Blir nok skikkelig travelt her i huset fremover.

Akkurat nå går det i bekkenløsning, halsbrann og hemoroider, hehe, ikke særlig koselig altså. Men premien er jo stor da, så vi kravler oss gjennom dagene!

Jeg håper inderlig det går kjempeflott med deg de neste 8 månedene og at du får et friskt og flott barn, det har du jammen fortjent etter alt strevet ditt!!

Bare fest sikkerhetsbelte og hold deg fast, dette skal gå bra!

Gleder meg til å følge deg fremover.

Masse masse lykke til videre!!

Tusen takk, jeg har spent setebeltet og skal prøve å klore meg fast i 8 måneder til!

Så utrolig artig å se at du er i gang med nr. 2 allerede, Dolly Duck! Jeg husker selvfølgelig deg selv om jeg ikke var så fryktelig aktiv inne på forumet - det ble mest klaging for min del...

Jeg tok blodprøve i går og håper å få svar før påsken setter inn for alvor! Jeg er litt spent på om det er 1 eller 2 der inne ettersom vi satte inn 2 "gode" egg...Uff, venting er vanskelig uansett hvor en er i prosessen, men nå håper jeg det skal bli mye hyggelig venting :-).

Klem

• 2 uker senere...

Hei igjen unge damer!

Jeg er litt i overkant spent på om jeg venter tvillinger eller "bare" en! Jeg fikk vite at hcg hadde økt mer enn normalt, og på klinikk Hausken tror de at jeg venter tvillinger! Hcg på RD 10 var på 89, og da skulle den ha vært ca. 2000-2800 på RD 19, men da hadde jeg 6222! Jeg satte inn 2 flotte embryo, så sjansen er jo ca. 10%... Hva tror dere?

Jeg skal på min første UL fredag (6+3), så da håper jeg at jeg ser minst 1 bankende hjerte :-)! Ser jeg to blir jeg nok enda mer bekymret for om alt skal gå bra, men også dobbelt så lykkelig! Disse hormonene gjør meg ganske ustabil ;-)!

Spente hilsner

• 3 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Her kommer en liten oppdatering fra meg;

Jeg er 11 uker på veg i dag, og har på 2 ultralyder sett ett bankende hjerte! Vi er kjempeglade og litt lettet for at vi "bare" får en :-)! Magen vokser fort, så det er ikke lett å skjule det for omverdenen - neste uke skal det offentliggjøres, og jeg gleder meg til "sjokkene" vi venter å se! Jeg har jo innbildt alle at vi er mer enn fornøyd med de to vi har og det har jeg jo sagt i over 3 år nå... Senest forrige torsdag sa jeg det når en gammel tante spurte om vi skulle ha fler... Hele familien var til stede, så vi får vel tåle litt "pepper" for vår hvite løgn :-)!

Vi er litt usikre på om vi skal holde det hemmelig at det er en liten prøverørs-røver vi venter, men jeg tror vi også forteller det til noen... Da skjønner de i hvertfall at de ikke bør komme med spydigheter ettersom det ikke akkurat er snakk om et "arbeidsuhell" :-)!

Jeg håper fortsatt at jeg skal holde meg fast i sofaen her inne til midten av desember, for det er jo absolutt ingen selvfølge...

Våryr hilsen fra

• 3 måneder senere...

Jeg meldte meg ut fra verden og BIM da jeg i uke 13 oppdaget brun utflod og fikk vite at min lille spire var blitt til MA.... - måtte føde den lille spiren, og det er noe jeg håper ingen her inne må oppleve...

NÅ er jeg imidlertid ruger igjen, og tror at jeg har klart å bli gravid på vårt 2. Hausken forsøk... Jeg skal ikke søke plass i sofaen før jeg har testet tirsdag som er min offisielle testdag, og da skal jeg også ta blodprøve for min egen del. Er jeg gravid skal jeg ha klippekort hos en UL gynekolog - jubelen står ikke i taket ennå, og hvis sniktesene er riktig kommer det nok et forsiktig hurra om et par dager...

Spent klem

Så trist...

Har opplevd MA selv, i januar, men måtte ikke føde, utviklingen hadde stoppet i uke 5 - 6, dette ble oppdaget i uke 13. Nå er jeg gravid med tvillinger, alt vel på UL i uke 15 tiltross for småblødninger.

Ingen blødninger etter det, men skal til ordinær UL denne uken, og frykter at det ikke lenger er liv... Men håper!! Og tenker at er alt bra nå, så kan jeg snart tørre å begynne å glede meg....

Lykke til med deg!

åååå gammel røver..... måtte det gå bra denne gangen! Jeg kjenner deg ikke, men jeg føler virkelig for deg, believe me! Jeg har PCOS og måtte ha hjelp for å få min første for 14 år siden....

2 lange barnløse forhold og maaaaaaaange år senere, gifter jeg meg som stormforelsket 34-åring og i dag, 3 år etter er jeg jammen gravid med nummer 2! Så alt er mulig....

Prøv å slapp av og kos deg med ting du liker!

Sender deg masssse gode ønsker og venter spent på oppdatering!

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...