sunsen Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Hei, Skal inn til vårt 4, forsøk. Bestemt oss for Nordica i København., Fått svar at det er aktuelt med assisted hatching Men jeg har tenkt samtidig bruk av Albyl E og Prednisolon, siden jeg har hatt spontan aborter på tidligere forsøk. Noen som kan gi meg svar på dosering, Albyl E er vel 75 mg dgl, men hva med Prednisolon? Starte hvor lenge før forsøk og event hvor lenge etter? Håper noen kan gi svar....... Sunsen som håper på danmark`s storken
håp-74 Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Hei! Doseringer er veldig forskjelig fra plass til plass har jeg inntrykk av. Jeg skal til med ett fryseforsøk i Mai og da skal jeg stå på 75 mg dgl med Albyl-E og klexane. Prednisolon 10 mg dgl skal jeg starte opp med når jeg skal starte med Progynova ( syklusdag 2 ). Hvor lenge jeg skal stå på Prednisolon er jeg litt usikker på. Lurer på hva assisted hatching er ?? krysser fingrene for Danmarks storken
sunsen Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 HEI........Assisted hatching er en teknikk de bruker i Danmark for at egget skal feste seg lettere, slik at den lille spiren selv slipper å knekke skallet for å feste seg. Bruker laser og fjerner det ytterste skallet før innsetting. Det er det ingen i Norge som gjør etter hva jeg vet Har i hvertfall ikke fått tilbud om det her. Håper vi beggge om noen månder begge kan gå rundt med struttende mage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå