Lene72 Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 http://www.fisher-price.com/no/products/product.asp?id=39581 Denne giraffen var en suksess for min 9 måneders gamle gutt. Noen som har noen andre tips til leker for babyer i den alderen?
Hilde_85 Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Den har jeg sett bilde av før, den er jo så fin. Mye betalte du for den? Kunne tenkt meg å kjøpt den jeg og, men får bli til høsten når jeg har litt mer penger Ellers så er vel alt som er nytt spennende for en på 9 mnd. Så jeg bruker å legge vekk en del leker og ha noen leker fremme flere dager på rad. Så bytter jeg på det. Kjøkkenredskaper er og topp.
Lene72 Skrevet 6. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2009 Betalte 500 kr. Det var litt dyrt. Jeg skal forsøke det å gjemme vekk leker. Det er alt for mye fremme likevel.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Den så fin ut!! Fikk litt lyst på titta på kidsa.no og der kostet den 399, men porto kommer jo i tillegg., så blir vel ca samme pris
Mary Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Jeg legger også vekk leker, og tar dem frem igjen etter noen dager. Må nesten bare nevne at hun eeeelsker en plastikk-sleiv jeg dro frem fra kjøkkenskuffen. Det enkle er ofte det beste... ...men kan jo også nevne at hun også elsker en sånn plastikk-bok fra fisher price som synger melodier o.l. Skal prøve å finne link.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå