lillir Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Fikk satt inn to egg 25/3,samme kveld satte jeg en injeksjon med Pregnyl,det gjorde jeg også den påfølgende mandagen(30/3). Dette som en ekstra støtte forsto jeg! Skal egentlig da ta blodprøver nå på onsdag og fredag fordi El-sprøyta kan gi positivt utslag om den fortsatt er i kroppen. Tok en urinprøve hjemme i dag(ettermiddagen),og den var negativ :-(( Vil ikke dette si da at løpet er kjørt?? Igjen!!!!!! Så da regner jeg med at det ikke er noen vits i å dukke opp på laben på sykehuset på onsdag. Vårt 6 førsøk med Ivf,gudene vet hvor mange pp vi har!! Er lei meg og skikkelig møkk lei alt jeg går igjennom! Vi har fortsatt to forsøk igjen,et frys og et ordinært,men akkurat nå hjelper det så lite..
melina, glad mamma Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Hei. Det kan være at testen ikke viser riktig enda. Du tok testen litt tidlig, og på ettermiddagen. Den kan godt bli negativ da. Det er jo en grunn til at de ber oss ta den på morgenurinen. Jeg hadde tatt blodprøven på onsdag dersom ikke mensen er kommet. Håper virkelig at det lykkes for deg denne gangen. Jeg vet hva det vil si å gå gjennom disse forsøkene. Vi har prøvd i åtte år. Nå får vi rikelig betalt, alt ser bra ut med tvillingene jeg bærer på. Jeg unner deg å få oppleve det samme, så ha masse masse lykke til fra meg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå