Gå til innhold

Har hatt løs mage i 14 dager....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten en på 5 mnd som bæsjer 5-7 ganger om dagen. Også om natten... Har pågått i 14 dager nå, og plages veldig med sår rumpe i forbindelse med dette... Tidligere bæsjet h*n en gang om dagen.

Er veldig løs i magen! Snakket med legen for en uke side, og de sa at de gjorde ingenting likevel, måtte bare passe på å gi nok veske.

Flere som har opplevd dette, og hvor lenge varte det??

Litt oppgitt for å si det sånn!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med løs mage, men bæsjen til så små bruker å være bra myk. Hvertfall om man ikke gir fast føde.

Skrevet

småen min har det også sånn nå.. pågått en uke :( veldig sår rumpe.. håper det går over snart..kom bare sånn plutselig.. hun er også 5mnd.... god bedring til din:)

Skrevet

her var det samme kjøret for et par mnd siden. Bare å smøre stumpen godt med inotyol (og evt krystallfiolett 0,1% hvis det blir sår.)

Legen sa at tarmveggene ikke tar opp melkeenzymer (?), slik at hvis han får mme vil det ta noe lengre tid før magen/tarmene får reparert seg..

ellers er det bare å smøre seg med tålmodighet, skifte bleie og peise på med veske.. Lykke til!

Skrevet

Vi har det sånn på 2.uka nå og frøkna er snart 7 mnd.

Jeg smører med Boots (apoteket) Zinc & Castor oil krem, og den funker! Oljen legger seg som et beskyttende lag til neste bæsjerunde. Kan anbefales! Og den inneholder ingenting farlig som de andre Boots barneprodukter gjør.

Skrevet

Hei

Har dere prøvd å gi de blåbær?

Nå vet ikke jeg hvor bamle de er og om dere har begynt med fast føde enda, men her funket blåbær over natten! Trenger ikke mengder, bare litt. Fordi det ikke var blåbærsesong når jeg trengte det, kjøpte jeg blåbær syltetøy som ikke er tilsatt sukker!

Verdt å prøve!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...