Gå til innhold

Hvordan merket dere at det var to, og hvor tidlig??

Lillespire ღdesemberbabyღ

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+2 i dag, og fant ut at jeg var gravid da jeg var 3+4. Da var det en rimelig sterk strek, så jeg har kun tatt den ene(var ikke tvil!!) Sist var testen så sterk først en uke etter IKM, så ca. 5 uker..

Magen er åsså mye større enn sist.

Kan det være to??

Er det noen som har erfaringer å dele med meg? Lurer så fælt på om det kan være to inne der.. blir jo selvfølgelig kun gjettinger, men:):)

*Håper på to, jeg* :):)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg fikk en tydlig og sterk strek 3 dager før IKM. Og på ettermiddagsurin. Følte tidlig at jeg var gravid også. Men magen har vært flat helt til nå da. Selv om det er tvillinger er det først nå den er blitt hard og jeg kan såvidt se det i profil. Men jeg er den smale typen, så her har anatomien mye å si tror jeg.

Ser du håper på tvillinger. For meg er det fortsatt litt skremmende at det skal vokse to babyer inni meg, men dette har vi ventet på i mange år, så jeg er veldig glad for at jeg skal få to på en gang. Blir spennende for deg på UL da, lykke til i alle fall :o)

Jeg fikk positiv test på ikm, som med de andre barna mine. Magen var ikke større før uke 17-18, men desse barna deler alt. Kvalme var verre enn sist, og jeg var mer sliten. Tenkte kanskje det var et annet kjønn enn det jeg har. Oppdaget det i uke 16 på ul. Ingen mistanke.

Takk for svar:):)

Kan jo hende at magen bare er større siden jeg har vært gravid nettopp.. vet ikke..:) Er og veldig smal, men er en tydelig kul på magen.. ser ut som jeg har spist alt for mye..hehe :P

Jeg er åsså mer kvalm enn sist, men nå var det jo noe galt sist, da..

Har fått tidlig UL den 20, så blir jo spennedne å se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...