Gå til innhold

Kan noen anbefale en resetrille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut på reise om en måneds tid og trenger en reisetrille. Ryggen bør kunne legges helt ned slik at snuppelure kan snorke seg gjennom lange kvelder på restaurant...

Så har du tips - fortell meg hva jeg bør kjøpe og hvorfor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Maclaren techno xt. Er superfornøyd med den, men den er dyr da... Ryggen legges helt ned, og tassen sov veldig godt i den når vi var i syden i januar. Stor og god kalesje. Jeg ble overbevist om å kjøpe den etter å ha googlet litt, og sett hvor mye den ble anbefalt av folk. Og angrer ikke :)

Skrevet

Vi har kjøpt en babytravel som vi er veldig fornøyd med. Billig er den også. Koster vel opprinnelig 1000 kroner, men vi kjøpte den på salg for 700. Brukte den i Thailand i mars og den var helt ypperlig. Gutten vår var da 7 måneder. Den har ganske store dobbelthjul foran med sving. Disse kan låses, noe som var veldig kjekt på stranda for eksempel.

Skrevet

Vi har kjøpt bugaboo bee. Kjøpte den fordi den har full liggestilling og vendbar sittedel. Gutten vår er bare tre måneder, så da er det greit å ha ham mot oss. Den er veldig god å trille. :) Minuset med den er at den er dyr, men vi kjøpte brukt på finn. :)

Skrevet

vi har titanimum baby sin trille. kjøpt på babycare.no Superfornøyde. Billig var den også. Får lagt den så godt som helt ned, Kun en liten oppoverbakk liksom. fungerte kjempe bra for oss, han var 7 mnd da vi var ute å reiste. Sov som en stein!:) Fåes i mange kule farger også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...