pusenin Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Det er helt utrolig hvor lange disse dagene frem til IKM er. Vi har nettopp hatt andre forsøk og nå går vi bare og venter og venter. Fryktelig lenge til 20 april synes jeg. Noen andre som går en laang påske i møte?
Storkmor? Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Jeg tror definitivt det kan bli noen drøye påskedager, ja! Jeg har testdag 16. april. Ble innmari lurt sist gang, trolig av hormonene jeg har gått på, så jeg stoler ikke på noen symptomer denne gangen Men til nå registrerer jeg: litt sånn trykk nedover i underlivet, noen få ganger. Noen stikninger på høyre side der jeg hadde eggløsning. Ømme brystvorter. Juhu, da er vi i gang...! Kjenner du noe?
pusenin Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 Vi får døyve ventetiden med påskelam og Munkholm :-) Jeg har absolutt ingen symptomer, men vet jo heller ikke helt hva jeg skal se etter. Prøver å ikke tenke så veldig mye på det, men det er ikke alltid like enkelt.
Magstar Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Jeg satt inn et fryse egg nå i påsken og får teste 20 april. Kjenner litt stikk i magen og brystene har vokst, men det kan jo gå begge veier. Er lange dager dette, selvom jeg har klart glemme at jeg ruger også. Tvi tvi jenter, nå er det bare å håpe på baby til jul/nyttår. : )
Storkmor? Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Der er du endelig på plass igjen her, kjære Magstar! Bra :) Huh..ja, dette er spennende dager.. Jeg lurer på om jeg skal ta en test i morgen. Er jo på dag 11 da. Hm.. får se litt. Jeg har hatt mye press og stikninger i magen siste dager, dessuten har jeg følt meg skikkelig uggen noen ganger. Men det er jo alt for tidlig å kjenne en eventuell svangerskapskvalme. Så er vel heller ettervirkninger etter antibiotikaen jeg fikk for urinveisinf'en. Jeg synes det høres ut som du har finfint med lovende symptomer!! Jeg har lyst til å skrive og skrive om alle tegn jeg synes kroppen min gir disse dagene - hehehehe. Kokeliko. Åååååå! Jeg vil nå!! For alle oss prøvere!!!! Jule-baby
Storkmor? Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 Der er du endelig på plass igjen her, kjære Magstar! Bra :) Huh..ja, dette er spennende dager.. Jeg lurer på om jeg skal ta en test i morgen. Er jo på dag 11 da. Hm.. får se litt. Jeg har hatt mye press og stikninger i magen siste dager, dessuten har jeg følt meg skikkelig uggen noen ganger. Men det er jo alt for tidlig å kjenne en eventuell svangerskapskvalme. Så er vel heller ettervirkninger etter antibiotikaen jeg fikk for urinveisinf'en. Jeg synes det høres ut som du har finfint med lovende symptomer!! Jeg har lyst til å skrive og skrive om alle tegn jeg synes kroppen min gir disse dagene - hehehehe. Kokeliko. Åååååå! Jeg vil nå!! For alle oss prøvere!!!! Jule-baby
Magstar Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 Ja, back home. Ganske godt å være hjemme. Så fikk jeg tips om 2 leiligheter som kommer for salg i huset mitt snart. Jeg er giret på å kjøpe større nå. Drømme er alltid lov. Hvordan går det Storkmor? Har du testet? Jule baby skal det bli. Vilke symptomer kjenner du? Så fint at du er blitt frisk igjen. : )
Storkmor? Skrevet 14. april 2009 #8 Skrevet 14. april 2009 Æsj, da er mensen på vei, kjenner jeg.. Litt kjipt akkurat nå. MÅ bare si til meg sjøl at én gang gravid av tre forsøk jo ikke er noe rart.. Neste gang, osv. Håååååper den sitter for både dere, Pusenin og Magstar!!
Magstar Skrevet 14. april 2009 #9 Skrevet 14. april 2009 Nei! Huff, det skulle klaffe denne gangen. Har den dumme tanta kommet? Om ikke så er det fremdeles håp. 1 av tre er ikke ille. Kjøre du full gass og hopper på nytt forsøk?
pusenin Skrevet 15. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. april 2009 TR her også, da er det bare å prøve igjen.
Storkmor? Skrevet 15. april 2009 #11 Skrevet 15. april 2009 Jepp, det er det bare å gjøre! Jeg skal til akupunktur i morgen, satser på at det får hormonene mine på rett kjøl. Og så tror jeg rett og slett at jeg har bestemt meg for dette: Hvis det ikke blir baby neste inseminasjon, kjører jeg IVF. Jeps, det gjør jeg Magstar; hvordan kjenner du deg? Klem
Magstar Skrevet 16. april 2009 #12 Skrevet 16. april 2009 Jeg gikk til min aku dame i ca 6 uker og hun har gjort underverker. Jeg var veldig anspendt og lei meg, hun klarte å vekke meg til livet igjen. Deilig å føle seg levende igjen. Lykke til i morgen : ) Jeg har ømme pupper, press i magen og mens murr. Så jeg vet ikke, er vel bare å vente. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå