PAVEEL Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 ikke for at den er så stor, men trenger den ekstra tightheten over magen og rompa (den trenger å holdes inn og løftes opp da;-) må jo gå å strekke den oppover ofte. er det ikke noe å smøre på seg el ha på seg som gjør at den holder seg på plass??
Gjest Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Kjøpe en størrelse større pleier jeg å gjøre. Eller smøre deg inn med fuktighetskrem like før du skal ta den på. Det fant jeg nemlig ut at funka med en tights jeg har som absolutt skal skli ned av den voksende magen her, tynt lag med fuktighetskrem, så ble den der den skal:D
Gjest Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Kjøpe en stor nok en, de er noen ganger små i størrelsen, kjøp en større.
2søtesmåh Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 SPANX...Går opp så langt at man putter de under BH..Og nedover til knærne,- slik at det ikke tyter ut hverken nede eller oppe.... Ingenting slår den...Hadde gitt opp Hold-in,- til jeg kjøpte en slik en på nettet )
M@mm@ til mine barn Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Hvor får en kjeøpt det da ? Norske sider på nettet ?
PAVEEL Skrevet 6. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2009 hmmm.... spennende! hvor kjøper man sånt da? og er det sånne rare str? jeg er en M
2søtesmåh Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Kjøpte det fra utlandet...Feagwaves,-eller noe sånt..Google "Spanx",- så kommer det opp..Er et undertøymerke som "spesialiserer" seg på ulike "body-shape" produkt..HAr underkjoler, strømpebukser, belter osv..Var en grei str.guide med,- så jeg hadde ikke problem med å finne riktig str..Lå og vippet mellom to,- valgt den minste,- for SKULLE ha hold-in...Den er ikke på på juleaften og i selskap det spises mye,- for å si det sånn...Men i "finere" selskap,-ut på byn, etc,- KJEMPE!!!! Bakdelen er at kjole/skørt bør gå under kneet om man ikke skal ha tykk strømpebukse/tights på, eller bukser...Det finnes kort utgaver (mtp nedover bena) men da stopper de gjerne midt på låret, lager buler, eller dobbelrumpe.....Mulgi de ahr typer med "string" også....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 strømpebukse med hold-in er bare tull. enten kjøp spanx som 2 søte skriver om, eller gjør det enkelt å ta en tur på lindex og kjøp noe av hold-in undertøyet derfra. ikke så sexy, men en får heller snike de av seg før man skal ha seg. ;p
PAVEEL Skrevet 6. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2009 jeg får gå på lindex i første omgang da:-) sexy , hvem bryr seg så lenge man ser snasen ut med klær;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå