jamm Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Hei! Påsken står for døren (og etterhvert sommeren!), og vi skal på fjellet. Håper på sol, og lurer i den forbindelse på hvilken solkrem dere bruker på barna deres?? De skal jo utsettes for minst mulig direkte sol, men tulla her er 15 mnd, og kommer til å leke en del ute - må derfor smøres i ansiktet i hvertfall. Har skjønt at fysisk filter er tingen, men hvilke merker er bra, og faktor?? Prøvde å spørre på apoteket, der visste de ingenting... Arg, for dårlig spør du meg! Takker for hjelp! Og god påske
Gjest Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Her er en test fra i fjor: http://www.klikk.no/foreldre/foreldrerollen/article258411.ece
2hærligegutter Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Kjøpte noen solkremer i fjor før eg fant en som jeg likte. det var eucerin faktor 40- spray, den er med fysisk filter, men den er også lett å smøre ut. siden han var så liten sprayet jeg i hånden min før jeg tok på han (han var 2-4 mnd i de perioden) Man kan jo ikke holde seg inne heller. Nei jeg velger å smøre enn å sitte inne, gjorde det samme ifjor og da var han jo baby. Noen sier at babyer under 1 år ikke skal ha solkrem, men jeg orket rett og slett ikke å holde meg inne hele sommeren
Barbafin Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Vinneren fra testen er parfymert og småen vår fikk utslett av den. Merkelige greier... Vi har brukt testtaperen og er fornøyd med den. Den vant en annen test jeg leste et sted. Jammen er det forvirrende...
annki83 Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 jeg syns cosmica har godt solkrem til barn. brukte den i fjor på mine barn når det var fint vær her hjemme..den innheolder ikke parfyme eller noe sånn. ikke er den så dyr heller å den selges på apotek. vi brukte også vichy sf 50(test vinner) da vi var i tyrkia. men trenger ikke så høy faktor her hjemme.
annki83 Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 glemte også å si at når det blir sommer å fint vær er uv drakt veldig greit. vi du skal på stranda eller noe sånn så slipper du å smøre heller barne hele tida.. de har også solhatter me uv beskyttelse i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå