mamma-x-3 Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Dette er interessant lesning ang. barn, helsefaktorer og barnesykdommer: http://www.proalliance.dk/alliance/boernesygdommens_betydning.html :-)
mamma-x-3 Skrevet 6. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. april 2009 Ang vaksiner - skrevet av samme spesialist: DR. PHILIP F. INCAO, M.D (har spesialisert seg på barnehelse, immunologi, og studert inngående temaene vaksiner og infeksjoner i 20 år) http://www.CompWellness.net/mp/How%20Vaccinations%20Work.pdf http://www.CompWellness.net/mp/Vaccinations%20and%20Smallpox.pdf
Gjest Sunnmamma Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Ja, dr Philip F. Incao er for autoriet å regne på antivaksine siden, og har også utmerket seg som en ivrig motstander av at AIDS skyldes hiv. Jeg skal ikke gå inn på min mening om antroposofisk medisin, men vil bare understreke at hele dens basis er basert på tanken om at sykdom er nødvendig for mennesklig utvikling, så hans synspunkter er ingen overraskelse. Er du antroposof, mamma-x-3?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 ja, dersom du hadde visst litt om hvor upålitelig en hiv test er så hadde du kanskje skjønt hvordan dette har seg, men det vet du neppe!!!
mamma-x-3 Skrevet 6. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2009 Hvorfor alle disse spørsmålene dine om hvor jeg hører til??? Familielegen vår har studert antroposofisk medisin. Her ble jeg først introdusert til begrepet, siden du er så nysgjerrig. Jeg hører ikke til en spesiell retning/sekt eller new-age gruppe. Jeg deler helt enkelt bare Dr. Philip Incao's syn på helse og sykdom, og synes det har vært mye interssant å lese fra ham. Jeg lukker da ikke komplett øynene til hva han skriver, bare jeg hører ordet antroposof? Ser heller på fartstiden hans innenfor emnene han har satt seg inn i og erfaringsgrunnlaget. Drar heller ikke diskusjonen inn på helt andre ting han måtte stå for. HIV er ikke med som emne på denne siden. Og HIV er i høyeste grad kontroversielt! Jeg har ikke satt meg godt nok inn i denne problemstillingen. Hvorfor dra inn HIV Sunnmamma? Hva er ditt poeng? Å vise forakt? Latterliggjøre? Om HIV-synet hans skulle være kontroversielt betyr det ikke at han er på jordet ang. immunologi, vaksinering og helsesyn. Som han har studert i 20 år! Kanksje han vet noe VI ikke vet? Forstår ikke tankegangen din, annet enn atter et forsøk på å ufarliggjøre de som presenterer et annet syn og et annet ståsted enn ditt. Antroposofisk medisin er èn retning, et menneskesyn/helsesyn. Anerkjent av mange, kontroversielt for mange (ikke vanskelig å se). I stedet for å vandre rundt med skylapper, er jeg nysgjerrig til det andre har å komme med. Har erfart antroposofisk lege og er fornøyd med resultatet. Er ikke dette nok som pasient og mamma? JEG ER IKKE antroposof, heller ikke homeopat, kiropraktor, lege eller pusher av naturpreparater/kostholdstilskudd. JEG VIL IKKE settes i bås. JEG HAR FRIHET til å mene noe og fremme et syn basert på andre forklaringer enn de du representerer (og som jeg ser er høyst diskutabelt). Og jeg kommer til å fortsette å legge fram websider/bøker/artikler verdt å se nærmere på for dem som vil. Så får hver enkelt gjøre seg opp en mening. For fasitsvaret har slett ikke du.
Gjest Sunnmamma Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Jeg trakk inn hiv fordi jeg visste jeg hadde støtt på navnet hans før, han er ganske profilert da: http://www.natap.org/2008/HIV/123108_01.htm (forferdelig trist sak, og Incao fikk vel en kraftig advarsel) Akkurat nå var det faktisk meningen å bare spørre hvor landet ligger med deg, og dine teorier om medisin, og jeg har ingen interesse av å latterligjøre ditt syn, eller nekte deg å legge ut linker, tvert imot synes jeg det er spennende å lære hva dere tror på og hva slags dokumentasjon dere har å komme med.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 sunnmamma, dokumenter hivtests effekt samt funn av viruset, grundig!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Sunnmanna. Hva med å gjøre et hederlig forsøk på å tilbakevise andres teorier uten å sverte dem?!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 Sunnmamma, hva med å skjønne at verden er differensiert og at ikke alle tror på skolemedisinen eller dens metoder. Hva om noen faktisk med hevet hode sier seg helt enig i at aids ikke er forårsaket av hiv. Og faktisk har kunnskap omkring dette nok til å skjønne hva de snakker om. Personlig mener jeg at hiv i afrika er bullshit, helsa i afrika er primært et resultat av imperialisme og få andre ting i mine øyne. Kjenner du noen som har sett et hiv virus, kjenner du til seriøse testmetoder? Foruten fall av immunstoffer. Det finnes ingen logikk i hiv-aids hypotesen. Et virus som angriper T4 celler?? Ha ha.....det er et storslagent bevis, ikke sant???? Je tror iallefall ikke på den nedstøav i hypotesen der. Og til ettertanke, hvordan kan hiv i afrika gå opp mens langt enklere smittbare kjønnssyksommer går ned??? Hiv er tross alt blodsmitte, skal endel til før slik smitte lager epidemier på et helt kontinent!!! så jeg støtter all mulig skepsis til denne "diagnosen".
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #10 Skrevet 6. april 2009 Og her er link til nettsiden som skremmer vannet av enhver legemiddelsupporter http://www.aliveandwell.org/ denne forteller den andre historien, skal man informere, sunnmamma, så får man legge ved flere linker enn en.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #11 Skrevet 6. april 2009 Hva i all verden har AIDS og HIV her inne og gjøre. Testene i dag er svært gode. Å gå ut å si at de ikke er det er helt bak mål. HIV viruset er identifisert for lenge siden og HIV leder til AIDS... Noen ganger begynner jeg å lure på hva enkelte her inne har mellom ørene,luft kanskje... Denne linken fikk vaksinemotstanderne til å virke dumme syns jeg,innlegget ødelegger deres troverdighet. Har funnet mye BRA info her både for og MOT vaksiner,men dette her ble litt for dumt spør du meg... Afrika dør av AIDS.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #12 Skrevet 6. april 2009 tja, det er godt du fikk lufta ut siste rest av mental kapsitet,...tror da afrika dør av "aids"???? og i såfall hvordan vil du forklare meg at et helt kontinent har pådratt seg blodsmitte, dersom vi skal anta at dette viruset fører til aids, finner du det logisk at de skal ha påført seg dette med bakgrunn i ytterst hyperfrekvent og blodig sex??? er du i det heletatt klar over hvor ytterst vanskelig dette viruset er å overføre dersom du ikke injiserer det inn i et meennske med et preparat eller en forurensa nålespiss......i veste finnes det knapt overført smitte ved stikkskader i helsevesenet engang. skal si du driter deg sjøl på leggen. det er fysisk og epidemiologisk klin umulig å overføre dette viruset i så stor skala foruten med overlegg. dessuten finnes det masse forskning som forteller en annen historie...har du hørt om sult, imperialisme, makt og krig???? TROR DU PÅ DETTE SELV; ELLER BARE LATER DU SOM??????
mamma-x-3 Skrevet 7. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 7. april 2009 Vær så snill!!!!! Slutt med å skjære alle over en kam! Vi er ulike mennesker her inne - som vaksinetilhengere også - ikke lag en kategori "vaksinemotsandere" med bare en røst og samlet mening samme hva det skulle være- Er enig med deg ang. HIV. Skal vi la denne dabatten ligge til et annet forum?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå