Gå til innhold

Eggeløsning på dag 10 i syklusen................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi hadde en operasjon i oktober har jeg tatt en del eggeløsningstester. Jeg har alltid begynt å teste på dag 12 fordi etter skjemaet skulle jeg det etter min syklus. Og eggeløsningen uteble mnd etter mnd. De siste gangene hadde jeg en følelse av at den starter tidligere,og begynte derfor å teste på dag 10 denne mnd,og gjett om jeg hadde egglsøning da( blir nesten litt flau vet jo at man kan starte på dag 10,men etter skjemaet skulle jeg ikke det)

Så da får vi se,kanskje vi kan lykkes etter mange års prøving. Men er forsiktig optimist da,har jo hatt 5 innsettinger hvor vi ikke har lykkes. Men det var før opersajon,så hvem vet kanskje det kan klaffe denne gangen. Blir spennende 14 dager;o).............

Påskeklem til dere alle

om dere er igang med regime,venter på å starte opp,har en pause eller bare er innom forumet:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så spennende! Hvor lang syklus har du da? Jeg har eggløsningsproblemer pga en hormonforstyrrelse men har alikevel begynt å bruke clearblue monitor sånn for sikkerhetskyld og der ber de deg teste fra dag 6 i syklusen!

Skrevet

Etter operasjonen er har den vært på 27 dager alle mnd minus en,før operasjonen var den på mellom 25-36 dager.

Kjøpte billigtestene fra DK for å teste egglsøning og har da kunnet følge lengre med på testene. Fikk med 21 strimler..............

Oi sann fra dag 6 ja,ikke rart at det ikke alltid klaffer da;o)

hvis man har gått utifra dag 12 og utover kanskje..............

Skal dfu igang med IVF snart igjen eller prøver dere selv?

Skrevet

Jeg har blitt henvist fra min privatlege til Porsgrunn. Forsto det sånn at de skulle prøve IVF, men hører fra flere her inne at det er andre ting som kan forsøkes før IVF. Blir spennende uansett! Gleder meg til å dra til Porsgrunn!

Skrevet

Hei.

Jeg må svare på dette en gang til!

Jeg har hatt problemer med eggløsningen i nesten 2 år. Med uregelmessig menstrsjon etc. Men vet du, denne månden forsøkte jeg for første gang clearblue fertility monitor og idag, på dag 9 i syklusen, har jeg maksimal fertilitet/ positiv test!!

Det gikk rett fra lav fertilitet til maksimal fertilitet. Jeg tørr ikke helt å tro at det stemmer..

Så det går ann. Kanskje vi bare er unormale!

Skrevet

Oj sann,ja der kan man se:o).

Ikke bare 14 dagers teorien som er riktig;o).

Vi får satse på en fruktbar påske da hihi..............

Vi er nok ikke helt normale nei, eller som Leif Juster sa;

Mot normalt hihi..............

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...