chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Skikkelig positiv test i dag, den er jo fortsatt noe jeg kanskje vil kalle svak. Men tydelig rosa og FIN strek!!!!! Så... Er det slik at vi skal ta blodprøve for å sjekke hcg??
finetine Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Gratulerer så mye:o)!!!! Så herlig å få en slike påskegave! Det er vanligere at man ikke tar blodprøve nå,men jeg ba om å få det likevel jeg til flere av forsøkene mine. Sa at jeg var så redd pga av at jeg tidligere har opplevd kjemisk graviditet( la litt på;o) men har opplevd det og det var veldig trygt å få bekreftet via blodprøve). Trengte ikke gå gjennom legen min da,snakket bare med legesekretærene. Det tok 3 dager å få svar på prøven da....... Kos deg med graviditeten da:o)!!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2009 Tusen takk begge to=) Ja er glad nå men greier ikke ta det inntil meg enda=) Men helt topp, skal levere inn en urinprøve hos legen på onsdag å da vil jeg evt høre med dem ang blodprøve for å måle hcg. Spent på antallet nå, tenk om det plutselig er to stk inni der Nei nå skal jeg bare kose meg, den tunge tiden kommer tidsnok=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå