anita41 Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Her er enda en moden dame som er gravid, for meg var det 21 år siden sist. Dette var ikke planlagt men nå som vi har vennet oss med tanken så gleder vi oss enormt. Terminen er Juli 09, og jeg skulle ønske dagene gikk litt raskere slik at vi snart fikk lære å kjenne vår lille prinsesse. Fostervannsprøven og alt gikk fint, og jente blir det. Svangerskapet har ikke vært så enkelt...mye kvalm, uvel, bilsyk, trøtt og sliten alt dette samtidig med full jobb. Så det blir tidelig sengen hver kver kveld-også i helgene, kan ikke tro jeg er den mest artige å leve med for tiden, he he he. Det er ellers hyggelig å se andre modne kvinner som er gravide, finnes ikke altfor mange av oss-selv om fler og fler velger barn sent i livet. God påske til dere alle, hilsen Østfold.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Hei og gratulere! :-) Er selv 41 år venter nr. 5 og er i uke 23 :-) Blir 42 like før termin da ;-) Det er så koselig å høre om andre modne gravide så denne sidene er kjempebra! Her har det også gått mye i kvalme fra uke 6 - 17, men nå er formen heldigvis på topp! :-) God påske til deg også! :-)
morellen-70 Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Hei dere! Jeg kommer til å være 39 år ved termin den 3. september. Da kommer vår nr. 2, ei lita jente. Vi gleder oss! Formen har stort sett vært grei, men jeg er også ganske trøtt og synes jeg er litt mer sliten nå enn forrige gang jeg var gravid. Håper dere får en fin påske!
satser & vesla Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Hei jenter. Henger på her jeg :-) Jeg blir 42 år ved terminen som er i begynnelsen av november. Jeg kjenner meg igjen, er trøtt, sliten, kvalm, bilsyk og er også i full jobb. I går kom forresten halsbrannen for fullt. Nå i påskeferien koser jeg meg sikkelig med å sove masse, slappe godt av :-) Jeg skal ta duotest om ca 3 uker, er veldig spent! Ønsker dere god påske!
Anita*født* Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Hei dere.. For meg er det 12 år siden sist,termin 8 juli venter gutt,skal føde på ulevåll,er 36 år...Gleder meg masse nå...Selv om vår situasjon ikke er den optimale da han bor i Tyrkia og jeg her,må søke om opphold etter fødselen,betyr jeg kommer være myyyye alene,men sånn er livet,vi har bodd der nede sammen,men nå ønsker vi noen år her,har jo en datter her som trenger mamman sin...Ellers kommer han opp på besøk til fødselen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå