Gå til innhold

hei=) hva tenker dere om dette? sorry, ble litt langt!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det var slutt mellom meg og typen min fra begynnelsen av november til begynnelsen av januar. det så ganske mørkt t og jeg trodde ikke det kom til å ordne seg. hoppet desverre =( til sengs med en annen onsdag 31. desember.

etter det forstod jeg at det var bare en jeg ville ha.

jeg og typen ble sammen igjen og lå sammen helgen 9-11 januar.

suprise suprise tok en positiv to uker etter det.. 22 januar. det var før forventet mens, men jeg følte meg så merkelig og hadde hatt mensen murringer i en uke ca, så skulle ta en for sikkerhets skyld.

så nå lurer jeg veldig her. terminen jeg har fått indikerer at unnfangelsen skal ha skjedd sa1-4 januar. men har fått tre forskjellige termin datoer til nå da som alle har vært med ganske mye mellomrom.

DEt som gjør at jeg tror og håper det er min kjære som er faren er at jeg hadde mensen fra 26 til og med 29 desember. altså var mensen ferdig ca to dager før jeg lå med han andre. OG han kom ikke inni meg men det kan jo skje selv om. .

sædceller kan jo over leve 4-5 dager, men syns likevel ikke de kan ha holdt seg der lenge nok til å bli med på en eggløsning som da er 10-12-14 dager etter startet mens?

Vi har vært gasnke sikre helt til jeg fikk den termin datoen som satte meg litt ut.. den viser i følge terminaklulatoren at unnfangelsen skal ha skjedd "nyttårshelgen".

blir veldig glad hvs noen tror de kan mene noe om dette =)

Fortsetter under...

hei.

Så bra det ordnet seg og at det var sa,samboeren din som var faren. du må ha vært uendelig letta!!

Jeg er for langt kommet for abbort nå, og tror uansett ikke jeg ville klart å gjenomføre det. Det var ikke før for litt siden at usikkerheten kom på at det faktisk i teorien kan være han andre. jeg har tenkt, nei nei det er umulig, var ferdig med mensen bare to dager før det skjedde, + at han ikke kom inni meg. men nå som jeg har lest litt om dette skjønner jeg jo at det er absolutt ikke sikkert! Sædceller kan finnes i tuppen av urinrøret utløsning ved samleie eller ikke. er ikke alltid gøy å bli klokere =(....;)

vet du noe om hvor sikker en termin dato er for å finne tid for unnfangelsen? Jeg har hørt at det er forskjellig fra foster til foster, alle vokser ulikt og ikke alle svanger skap har helt lik lengde.. Første ultralyd jeg fikk i uke 12 var 29 Septmeber, i følge terminkalkulatoren stemmer unnfangelsen da med at det er min gutt som er faren ca 9 Januar.

Adre gang var jeg i uke 14 og da fikk jeg plutselig termin 22 septmber, det heller mer mot 4 januar og til han andre....

*forvirra og redd*...

Hvor lenge var det mellom datoene for deg?

Hei. Beklager så meget at jeg blander meg inni i diskusjonen deres, men jeg er ei jente på 22 år, av samme problem.

Først vil jeg si at jeg er i uke 28.. jeg vet heller ikke hvem som er faren til barnet mitt, men jeg har en fantastisk samb. som vil beholde dette barnet uansett;)..Jeg synes ikke at du ska avslutte svangerskapet. JA! det er tungt å ikke vite, å i tilegg til alle hormonene som svirrer rundt i kroppen din, å gjør det både bekymert, trist å lei.

Som min psykolog sa. Av 10.000 hvite sannkorn, kan vi gravide.. klare å fokusere på det 1-ne.. du vil nok føle deg trist å lei, ha en samvittighet som plager deg, å maaange tanker..

Men det viktigeste av alt.. er at dette barnet er ditt. Hvem som er faren, betyr jo i grunn ikke så mye(ikke missforstå meg).. Om din kjæreste vil være far til dette barnet, å elske det.. er jo det som er viktigest.. ikke sant?

Det finnes flere i din sistuasjon, å kansje din nermeste nabo?.. man kan aldri vite.. Men man føler seg så rotten selv. Prøv å ha det bra lille venn.. prøv å ikke tenke for mye..å Om du vil, så kan du jo ta en DNA.. (det skal ikke jeg da)..

Så litt til meg selv:).. Kansje dere kunne ha følt litt på min sak..

Jeg hadde sist mens 29 september... å da i i følge konklusjoner å teorier ha eggl. den 13 oktober.. Jeg hadde sex med kjæresten min 10(ikke utl),13(mulig utl.),15(utl.),17(utlø), oktober. Vi var ikke kjærester på det tidspungtet, men hadde en liten prøver.

Den 19 oktober.. var jeg på fest.. samme hva som skjedde.. men jeg hadde jaffal sex med en annen.. varte vel i 2 min, aner ikke om det var noe utløsning, tror ikke det.. men som dere sier.. alt kan jo skje.

Mine terminer sier.

Eggl termin 7 juli

Ultralyd uke 16-... 6 juli

Ultralyd uke 18.....7 juli

Jordmor 7 juli

str på mage uke 21... Langt over gjennomsnitter.. så jeg kunne være ganske sikker på terminen

Jordmor uke 26..str på mage.. normal

Altså alle terminene tilsier at jeg ble gravid fra 10-15 oktober

Å ikke den 19?.. burde jeg slå meg til ro med dette?:).. Bare spør av ren nysjerrighet å andre sin mening:)

Ha en fin kveld.. å masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...