MammaHåpet Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Hei, jeg er 32 år og holder på med ivf, har begynt å spraye. jeg lurer på om noen har den samme "skavanken" som jeg, eller har hatt, og som prøver/har prøvd ivf, og hvordan det gikk, eller om du vet noe om mine sjanser for å lykkes. Jeg har nemlig defekte eggledere, etter en infeksjon som jeg fikk for noen år tilbake. ellers er alt i topp stand. og min sambo har toppen kvalitet på sine svømmere... jeg har regelmessige sykluser, og eggløsning og alt det der er normalt og bra. håper noen har noen erfaringer/opplysninger å dele:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Har vel ikke akkurat så mye erfaringer innen dette "problemet" men ville egentlig bare ønske deg lykke til. Alt taler jo for dere da, bare får hjelp forbi egglederne så håper vi spiren sitter fast=) Har akkurat testet positivt igjen på icsi forsøk nr to.. Der nr en også endte i ett barn=)
Nøtt Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Jeg har også defekte eggledere. Den ene måtte jeg fjerne fordi den var misformet og full av væske. Mine er ødelagte av endometriose. For "sånne som oss" er IVF midt i blinken. Og hvis det "kun" er tette eggledere som er problemet, så er sjansene dine veldig gode. Jeg har jo endometriosen i tillegg, men likevel er jeg gravid etter 3. innsetting. Har termin om 6 uker! :-) LYKKE TIL!
MammaHåpet Skrevet 6. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2009 Takk , Chick27, så snilt av deg. Å så gøy å høre at du har nummer 2 på gang:D fantastisk!!! så gøy å høre, Nøtt, at det har lykkes for deg! det må jo være helt fantastisk:) ja, da håper jeg at det blir no på oss også etterhvert:) takk for svarene!=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå