Gå til innhold

dere som har emmaljunga mondial

Anbefalte innlegg

fikk dere bruksanvisning med vognen? hentet min i går, men fant ikke noen bruksanvisning. tror jeg greide å montere den rett uansett, men det jeg lurer på er om det går ann å justere lengden på håndtaket. ser hvordan man vipper det opp og ned, men synes å huske i butikken at hun dama justerte lengden på det også.

så lurer jeg på når jeg tok på kalesjen på bagen, så kan man åpne en glidlås bak slik at det kommer et ekstra tøystykke ned som man kan dra nedover bagen. de hadde et strikk på hver side med en liten hank på. hvor er det meningen at man skal feste disse hankene?

håper noen kan svare!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139923999-dere-som-har-emmaljunga-mondial/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har den ikke, men skal ha den etterhvert. I tillegg jobber jeg i bhg der flere av ungene har denne vogna og edge'n.

Den kappa som en kan ta over bagen er vel til bruk når man begynner å bruke sportsdelen. Der mener jeg det er noe å feste de hempene på =)

Håndtaket blir ikke lenger enn når man vipper den opp. Du tenker kanskje på teleskophåndtak, men det er et annet type håndtak.

(kan ikke få begge deler på en gang, desverre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...