Gå til innhold

Sexy kosebukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, det hørtes rart ut:-P

Men jeg har lyst på en baggy, behagelig bukse som jeg kan slenge på meg når jeg er trøtt og ikke orker å stresse, MEN som samtidig faktisk ser bra ut!

Forslag? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det finnes gitt...:)

Skrevet

Godt mulig, men jeg venter på mirakler:-P

Skrevet

Jeg synes at kosebukse kan være... hm, ja... om ikke sexy, så i allefall søte! Mener da sånne vide collegebukser, med feks en trang topp til. Men ikke alle kler det, tvert imot. Vet iallefall at samboeren min har siklet litt til Salma Hayek i en eller annen film hvor hun hadde på treningsbukse og danset rundt og tørket støv. :-)

Selv har jeg ikke riktig kroppsform til noe tilsvarende forføringsnummer, dessverre :-)

Skrevet

Ja jeg er i grunnen enig med deg ang akkurat det, en vid grå collegebukse og en liten singlet er sexy;-)

Men ikke akkurat sånn jeg planlegger å gå på skolen:-P

Skrevet

Helt klart cubus!!!

De har vide deilige bukser som går litt høyt i livet med bred linning nede. Er nok en basic serie de har, har hatt de i mange år:) Jeg elsker de buksene, nesten litt skummelt for mannen vil nok gjerne se meg i NOE annet innimellom, men..... prøv de, de er sexy også, lover....:)

Skrevet

Hvorfor ikke et skjørt? Kjempeenkelt, finnes masse deilige, lettvinte sljært som helt klart er MYE mer sexy enn grilldress/joggebukse!

Skrevet

Klart det finnes! JUICY!!!!

JUICY - JUICY- JUCIY

Med en singlet og hettejakke i samme stoff. Aner ikke hva de koster her i norge. Har mine fra USA, og de er helt supre, komfortable, og sexy - JA!

Skrevet

illusion.no har en del stilige/sexy kosebukser.

Skrevet

På only/vero moda har de litt baggye bukser i mykt dongri stoff med tøystrikk i livet og rundt ankelen. 500kr

Skrevet

Jeg snakker ikke nødvendigvis om joggebukse da;-)

Jeg bruker en del skjørt og kjoler men av og til er det deilig å faktisk gå i bukse også, hehe. Men jeg er så bulkete at strømpebukse ikke alltid er like behagelig, og da hjelper det ikke med et behagelig skjørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...