mirredutt Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Skal pusse opp huset og vurderer forskjellige finurlige løsninger som blant annet klessjakt fra bad til vaskerom og matavfallskvert på kjøkkenet. Hvordan har dere laget til deres klessjakt? Må jo skjule den på et vis, kan jo liksom ikke bare være et hull i golvet
meg & to små vampyrer Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 En ekssvigermor av meg hadde en sjakt til skittentøy inni et skap. Sån type høyskap i veggen. Og alt falt rett ned på vaskerommet.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 Jupp, den siste. Åpner en luke i veggen på badet og bare slipper ting ned på vaskerommet.
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 5. april 2009 #5 Skrevet 5. april 2009 Avfallskvern er kjempe kjekt:-)
Gjest Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 KJøpt oss avfallskvern til vasken, men ikke montert enda, skal pusse opp kjøkken. Det ser jeg helt klart poenget med. Men skittentøyssjakt ser jeg ikke helt fordelene med....smuss som blir sittende fast på innsida i sjakta osv...fysj...nei takke seg til å gå ned ei trapp heller ja ;-)
Tipp topp Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Det er veldig få kommuner som tillater matavfallskvern på vasken så det bør dere undersøke først.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 Vet ikke hvordan dine klær er, men heldigvis greier vi å la være å smusse oss til.
mayaya Skrevet 5. april 2009 #9 Skrevet 5. april 2009 Smuss fra klær? For det første er det ekstremt sjeldent de er skitne på den måten, og om de er, så kan de vel brettes i to først? Her funker det det sånn at jeg pælmer alt ned kjellertrappa for tida, for trapp er auau for bekkenet.. Så må jeg få mannen til å rydde før hver gang det kommer besøk :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå