Gå til innhold

misfornøyd med jobben, planlegger å bli gravid - skal jeg lete etter ny jobb?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har nettopp fått vite at avdelingen min blir lagt ned etter omorganisering - jeg mister ikke jobben men får ikke jobbe med det jeg synes er meningsfylt. Arbeidsoppgavene jeg har hatt til nå er eneste grunn til at jeg ikke allerede har lett etter jobb i en annen bedrift.

Jeg håper å bli gravid snart og er derfor i tvil om jeg bare skal bite sammen tennene og holde ut i jobben til jeg kan gå ut i permisjon, eller bare sette i gang med søkingen...

For å bli i nåværende jobb:

Det vil være dumt å få ny jobb og så gå ut i permisjon med det samme

Har mistet før, prøver å stresse ned for å bli gravid, og er redd for at stress rundt jobbsøk/evt ny jobb gjør at jeg ikke blir gravid, eller får problemer i svangerskapet

For å søke ny jobb:

Jeg vet at de arbeidsoppgavene jeg nå har blitt tilbudt, vil gjøre meg stresset og lei

Tenk hvis jeg uansett ikke blir gravid, og så i tillegg har en kjip jobb...

Synspunkter, anyone??

Fortsetter under...

I livet så må man våge å satse. Hva vil du innerst inne?

Du kan jo alltids finne deg ny jobb mens du er ute i mammapermisjon?

Ikke lett dette, jobb er viktig. Og det er veldig viktig å tenke på at en jobb er en jobb, man må egentlig bare ta det man får. Og i dag er det IKKE lett å finne seg ny jobb, med tanke på finanskrisen.. Hvis jeg var deg ville jeg satset på den jobben du har nå til du går ut i permisjon. Innen du er ferdig med permisjonen er finanskrisen mest sannsynlig nesten blåst bort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...