Gå til innhold

Antipermanent, noen som kan opplyse meg?

Anbefalte innlegg

Jeg har krøllete langt hår, og er drittlei av det..

Synes selv jeg blir mye mer typete og føler meg fin når jeg retter det ut, får også mange komplimenter fra andre når jeg gjør det.

Så ser jeg nå de reklamerer på plakater utenfor frisørsalongene for antipermanent, hva har skjedd på den fronten de siste årene? Er det veldig dyrt, og hvor mye sliter det på håret? Er det noen her som har prøvd?

Jeg har virkelig lyst til å ha slett hår en periode, men å stå og slette håret selv hele tiden er helt umulig å få tid til som småbarnsmor (det blir bare til spesielle anledninger),

Fortsetter under...

Har aldri tenkt tanken jeg heller, men nå har den ene frisørsalongen i byen en stor plakat ute på fortauet med før/etter bilde av en lekker modell med krusete langt hår på før-bildet og glatt blankt hår på etter-bildet...

Må selvfølgelig bare gå innom salongen å høre med de, men hadde vært greit med erfaringer fra noen som ikke prøver å selge meg noe ;)

HI

Ja, men siden det heter antipermanent så er det ikke bare slik at det kun funker på de som har tatt permanent da?? men er jo ikke så mange som har permanent i dag så.. kansje det går på oss også:) Kan vel umulig slite mer på håret enn det rettetangen gjør vel..

Jeg tror ikke det sto "antipermanent" på den plakaten altså, det var bare det ordet som falt meg inn når jeg skulle skrive dette innlegget..

Fikk ikke lest så nøye på plakaten, måtte løpe etter en 2-åring, men forsto det som at det var for oss som har naturlige krøller og ville slette dem ut.

Lurer virkelig på dette, så gøy det hadde vært med slett hår hver dag en periode!

HI

Annonse

Antipermanent er det motsatte av permanent. Og det funger på alle hår.

Og det varer permanent. :)

Viss du finner en salong som har et produkter de kaller Straight And Shine, vil jeg annbefale det på det sterkeste. Du får et silkeglatt hår :)

Antipermanent fungerer ikke med godt resultat på alle hår. Var flere frisører som ikke ville gjør edet på meg fordi det ikke ble bra..

Men fikk tatt straight & shine.

Håret ble rett og glatt som det skulle :)

Her kostet det 800 kr timen. Og tok rundt 3,5 time =)

Tusen takk for svar!

Oi, 3,5 time, så lenge har jeg ikke sittet i frisørstolen til sammen de siste 3 årene tror jeg ;)

Men jeg vil sjekke ut dette, jeg har masse hår så det ser tykt ut, men egentlig er hvert hårstrå tynt så det blir lett brusete og elektrisk. Lurer på om dette er noe for meg da?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...