MammaKos Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Gir man fler enn 2 grøtmåltider om dagen?? Mini får grøt morgen og kveld, men føler det kan bli litt vel mye med 3Xgrøt om dagen?? ..eller..??
2008-2012-2015engel-2016? Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Hvor gammel er babyen deres da? Lurer på det samme jeg..
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Min sønn er 6 og en halv måned. Han får grøt og NAN klokka 08,12 og 19:30 også NAN og middag klokka 16. Mellom klokka 4 og 5 på natta, så får han Nan. Synes det var forlite med bare melk klokka tolv. Så han får grøt 3 ganger om dagen, men om ikke lenge kan han få brød og da blir det litt mer variert.
Tredjemann på vei :D Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Jeg ga vesla 3 grøtmåltider pr. dag fra hun var ca. 6 mnd tror jeg, fordi hun ikke ville spise seg mett av mme. Mulig det var enda litt tidligere også, husker ikke helt. Begynte med brødskive da hun var 8 mnd ca., så da ble det 2 grøtmåltider, ett med brød, og ett med middagsglass. Brødskive kan du med fordel begynne med fra 6-7 mnd, så venner dem seg fort til konsistensen. Ellers bør du selvsagt variere med ulike grøttyper, så babyen ikke blir grøtlei! Her bruker vi 3 forskj. typer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå