Gå til innhold

Emmaljunga nitro city

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt denne? Hvilke erfaringer har dere?

Jeg sikler litt på den vognen. Var å prøvekjørte den i butikken i går og den virket super! Liten og nett samtidig som det var god plass i den. Har en simo kombi som jeg kjøpte til nr 1, men syntes den var ekstrem tung som sportsvogn. Bruker den til minsten på knappe 3 mnd og han har nesten vokst ut av bagen allerede!

Da jeg prøvde den i butikken satt jeg jenta mi på 2 oppi sportsvogn delen, og hu hadde god plass.

Til og med gubben har gitt klarsignal, han er drit lei av den tunge kombien;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de to små hjula fremme virker dårlig på terreng, grus, m.m.... Men ellers ser den bra ut! :-)

Skrevet

Har prøvd en emmaljunga cerox 360 på grus og brostein å det gikk veldig fint:) Den vognen er jo hakket større enn nitroen.

Nå er ikke jeg den som går så veldig mye i terreng akkurat... Har jo simoen foreløpig så kan jo ta den. Tenker uansett det er praktisk med punkteringsfrie hjul ettersom jeg har punktert 3 ganger på et år med simoen.

Takk for innspill:)

Skrevet

Har også forelska meg/oss i nitroen.. bare litt bekymra pga de små hjulene.

Skrevet

Jeg også liker Nitro City, men litt bekymra for hjulene. Men så tenker jeg at om det blir et stort problem så får vi ant solgt den brukt eller så får jeg kjøpt en brukt sportsvogn til turbruk til våren, er jo mulig det og :)

Skrevet

vi har kjøpt nitro. Og det er som dere sier, at de hjula forran er små og ikke god å kjøre med på grus. Asfalt går veldig fint, brostein er så som så, kommer litt an på "kvaliteten" på brosteina ;-)

den er utrolig god å kjøre ellers, men for å være helt ærlig så vet jeg ikke om jeg hadde kjøpt den igjen. Jeg savner VELDIG lufthjul, føler nå at den er litt hard for babyen å ligge i. Men sitte går velidg greit :-) Kan hende at jenta vår var så godt vandt med lufthjula på edgen ... nå vil hun hvertfall ikke sove i nitroen når den er i bevegelse ...og det er DUMT!!!

Vi hadde ede først men den solgte vi pga jeg syns den var for tung, vi tar den MYE inn og ut av bilen, derfor bytta vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...