Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Vi vurderer sterkt å kjøpe Phil and Teds siden vi snart får nummer to, men det er noe jeg lurer på som jeg ikke finner svar på på produktsiden. Hvor legger man den minste i bag, foran eller bak? Eller kan man velge? Og så lurte jeg på om det er noen som har latt være å bruke softbag til minste, kun f. eks. voksipose med plate i. Håper det er noen erfarne damer som kan svare meg:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Har hatt P&T Vibe, men var ikke fornøyd... Du kan lese hva jeg har skrevet om den på barnevognguiden.no Baby legges i hovedsetet og det går helt fint med voksi-pose, plata har jeg ikke prøvet, men trolig går det også :-) Du behøver ikke bagen som følger med vogna, den er uansett bare 60cm og ubrukelig spør du meg... (Det finnes en å få tak i som er 70 cm, men selv det er knapt..)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #3 Skrevet 5. april 2009 Takk for innspillet! Det var en veldig fin og spesifisert anmeldelse av vogna du hadde skrevet på barnevognguiden, hadde kun lest de om p and t sport. Vil ta det med i vurderingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå