Gå til innhold

Noen som har regntøy og gummistøvler fra europris? Er det ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo billig da, men holder det?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg kjøpte et par støvler til 3 åringen der i fjor. Hun hadde et par fra Viking, men jeg tenkte det var kjekt å ha et par ekstra hjemme når de andre sto i barnehagen. Min erfaring er at støvlen er vanntett, MEN den er så myk at det finnes overhode ikke noe støtte i den oppover foten.

Det kommer litt an på hvor mye den blir brukt. Her som vi bor brukes det nesten ikke støvler. Det går nesten rett fra cherrox til joggesko :)

Regntøyet aner jeg ikke noe om.

Skrevet

Blir nok brukt endel gjennom sommeren. Må jo bruke det når det regner og er vått. Får se om vi reiser og ser på de.

Skrevet

.

Skrevet

Jeg har ikke, men jeg snakket med personalet i barnehagen om regntøy for et par uker siden. De fortalte at det regntøyet de var mest fornøyd med var en hel regndress fra Europris, som et par av ungene på stor avdeling hadde...

Men jeg vet ikke altså :o)

Skrevet

Jeg jobber selv i bhg og min erfaring er at støvlene tåler INGENTING før det går hull i dem, Regntøyet i seg selv holder en bitteliten regnskur, men så trekker det inn... Vi har bedt foreldrene til dem det gjelder om å kjøpe nytt regntøy til barnet. Det er ikke noe godt for barna å være våte på innsiden...

Annonse

Skrevet

Uff nei, da tror jeg vi styrer unna. Takk for svar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...