Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fikk positiv test mandag, onsdag og fredag da jeg også tok blodprøve. Får svar på blodprøven i morgen. Men har i dag hatt brun utflod og nå ser det ut som det kommer blod... Uff, dette var kjipt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta sorgene på forskudd,

dette kan enda gå helt fint.

Mange opplever å blø litt i begynnelsen.

Håper du får et flott svar på blodprøven i morgen !

Lykke til !!

Skrevet

Uff, er aldri noe kjekt med blødninger. Men mange opplever det i begynnelsen. Satte du inn ett eller to egg? For noen forsvinner det ene, mens det andre vokser og utvikler seg videre. Får håpe det går bra med deg i dag, og at du fortsatt er gravid. Lykke til :o)

Skrevet

Takk for svar jenter!!! Jeg har bare satt inn ett egg Melina, så jeg får håpe ikke det er det som løsner og at det er derfor jeg får brun utflod.

Nå har jeg snakket med sykehuset. Hcg verdien var veldig bra i følge sykepleieren (over 500 på 12. rugedag, 14 dager etter uttak). Hun sa den brune utfloden kunne skyldes irritasjon av crinonen. Det var ikke annet jeg kunne gjøre enn å bare se det an. Det kunne være helt ufarlig, så jeg håper så inderlig at det er det!!!

Skrevet

Veldig fin Hcg-verdi! Dette går nok bra skal du se. Mange får såre slimhinner av all progesteronen, så du får prøve å slappe av og jeg krysser også fingerene for deg. Lykke til!

Skrevet

Krysser fingrene for deg! Er ikke den hcg-verdien såpass høy at det kan bety tvillinger...?

Skrevet

Hei!

Takk!! Ja, den var høy. Hvis ikke jeg fulgte dårlig med da de satte inn... så skal det bare være ett egg der, men det kan jo ha delt seg i to! ;-) Det hadde vært spennende og veldig velkommen det! Men etter som jeg har lest meg fram til så kan mine verdier ligge høyt fordi jeg bare er 154 høy og 48 kg, at konsentrasjonen derfor blir høyere hos meg. Det blir spennende uker framover!!

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg hadde brun utflod og store og små blødninger i forrige og dette svangerskapet. Alt gikk fint:-) Gratulerer med spire i magen og lykke til videre med svangerskapet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...