chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 5. april 2009 #1 Skrevet 5. april 2009 Dere som tester positivt før tiden.. og dere som er gravide nå. Har dere menssmerter før IKM? Nå måtte jeg faktisk ta tab for jeg har vooondt!!!! Og all troen på at dette skulle bli gikk til bøvvels!!! Fy så ekkelt... Har testdag på onsdag og svake positive både fredag, lørdag og i dag....
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. april 2009 #2 Skrevet 5. april 2009 Hei på deg ! Mensmurringer er veldig vanlig i begynnelsen av en graviditet, så det i seg selv er ikke noe du skal frykte. Hørtes ikke noe kjekt ut at du har vondt da, men vi får håpe dette går fint for dere ! Hilsen
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 5. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2009 Takk for svaret, er igrunnen merkelig. Ting en vet og tror en vet klarer ikke roe meg, Men å få det bekreftet fra noen andre kan roe meg litt mer... hehe Har ekle menssmerter å kjennes ut som den er rett rundt hjørnet. Men håper virkelig den ikke viser seg på 9 mnd...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. april 2009 #4 Skrevet 5. april 2009 jeg har hatt ubehagelige menssmerter både med jenta mi og nå. Er vanlig, får håpe det ikke er noe farlig hos dg heller;)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 5. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2009 Tusen takk=) Håper og håper, regner vel delvis med at jeg våkner til tante besøket i morgen, men merkelig det der... Håper ikke!!! Rart hvor langt ned en kommer for så å få en stor opptur igjen.. men. Krysser fingrene og håper på en nogen lunde god natts søvn =)
Fillekatta Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Hadde også menssmerter før jeg testet positivt. Det har jeg aldri vanligvis før mensen. Lykke til!
melina, glad mamma Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Jeg har alltid vist at jeg er gravid PGA menssmertene ) Har aldri det ellers. Nå denne gangen var de ekstra sterke, og ga seg rundt uke 9-10. Så de smertene du kjenner, kan bare være positive tegn ) Gratulerer så masse, og håper alt går bra videre )
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2009 Heisann og tusen takk dere=) Nå må jeg si at etter at jeg fikk minste jenta på 7mnd så har jeg hatt noen menssmerter fra helv.... Jeg har måttet ta sterke smertestillende og hatt hjelp til barne 2 dager pr mnd.. eneste som kan fjerne dem er p-piller evt. Og det ville jeg ikke starte på før vi ble ferdige med barn, og nå er jeg gravid med en klar og tydelig positiv test i dag. Menssmertene mine er borte, kommer litt innimellom men de er vonde men ikke sterke vonde som normalt.. Så de bare tuller med meg og forteller meg at jeg har et barn i magen=)
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 Så flott å høre at testen har blitt sterk! Lykke til videre, dette går veien!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå