Gå til innhold

mistenker at mannen min er utro:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg reiser mye i jobb og mange ganger har jeg ønsket at konene kommer på overraskelses besøk sånn ved 1-2 tiden om natten. Jeg vet ikke om det er ønskelig eller mulig å kontrollere slik, men fytti jeg har vært så sint mange ganger. En mann jeg var på reise med hadde en jente hos seg og da kona kom var flyet til jenta forsinket. De satt og ventet i samme ankomsthall, og han måtte snike rundt for at de ikke skulle oppdaget han. Huff og huff.

Annonse

Jeg spurte han her om dagen om jeg kunne få være med ham neste gang han skulle ut og reise, så vi kunne kose oss på helgen , han jobber på kveldene, så da sa han at det var en dum ide siden han blir så "ukonsentrert" om jobben sin, jeg har aldri vært med ham, og når han kommer hjem er han kald, men etter noen dager blir han på bedre humør, helt til han reiser igjen.. Så sniker han seg ofte inn på FB, jeg får ikke gå på hans data, han har tlf samtaler og går ut av rommet, det er mange ting, så i det siste spurte ha ikke om jeg kunne få meg en ny hårfrisyre eller noe.. blir litt mistenksom da!

hi

Virker merkelig ja... Hvorfor ikke bare spørre han rett ut og fortelle han om dine minstanker? Vær ærlig og si hvordan du føler det! Jeg hadde ikke nølt ett sekund med å konfrontere min mann med det hadde jeg vært usikker. Tror også man kjenner mannen sin såpass godt at man vil kunne se på øyne og kroppsspråk om det er løgn på gang.

Jeg hadde sjekket pc og mob først, slik at han ikke får mulighet til å slette ting han ikke vil skal komme frem.

Tror de fleste vil reagere forskjellig på å få ett slikt spm, så det kan jo være vanskelig å tolke om det er sannhet eller løgn pga kroppsspråket egentlig...

Dessverre- det tegnet at han e rkald når dere sees igjen men så tør opp igjen -bare lyser utroskap. Han har jo litt samvittighet, ikke sant, så han holder deg instinktivt på avstand når han kommer hjem igjen, men så går deg seg til da etter noen dager.. hadde en ex som var sånn, av og til kald etter turer på byen. Kom jo frem v bruddet at han ikke hadde vært trofast, nei!

MEN jeg kjenner ikke mannen din, kun du vet hva slags menneske han er og om han kunne være troende til slikt. KOnfromter ham, kjør ham til veggs- si akkurat hva du tenker. Uansett høres det ikke ut som du har mye å tape, virker som en kald, selvsentrert egoistisk faen. Du fortjener kjærlighet og ømhet, jente, en som ER der for deg, både fysisk og emosjonelt!!! Kjør ham til veggs... du lever i en stor tvil, få visshet- eller gå.. lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...